BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

BMW Concept i8 - συναισθηματική, δυναμική και αποτελεσματική.

BMW i8 - BMW i. Born electric.


BMW Concept i8 - συναισθηματική, δυναμική και αποτελεσματική.


Μετά την επιτυχή πρώτη δοκιμή της έννοιας του οχήματος, η απόφαση για ένα όχημα μαζικής παραγωγής γρήγορα γίνεται.Η BMW i8 Concept είναι το επόμενο βήμα στην εξέλιξη τηςBMW Vision EfficientDynamics Concept . Το αποτέλεσμα: Το πιο προοδευτικές και καινοτόμες σπορ αυτοκίνητο της εποχής του. Του καινοτόμου plug-in υβριδικό συνδυάζει το τροποποιημένο ηλεκτρικό σύστημα κίνησης από της BMW Concept i3 - τοποθετηθεί πάνω από εμπρός άξονα του - με έναν υψηλής απόδοσης τρικύλινδρο κινητήρα εσωτερικής καύσης που παράγει 164 kW/220 hp και 300 Nm (221 ​​lb-ft) στο πίσω μέρος. Εργασία σε συνδυασμό, θα επιτρέψει στις δύο συστήματα κίνησης για να εμφανίσετε τις αντίστοιχες ταλέντα τους για την πλήρη, παρέχοντας τις επιδόσεις ενός σπορ αυτοκινήτου αλλά με την κατανάλωση καυσίμων ενός μικρού αυτοκινήτου.
Επιτάχυνση από 0 έως 100 km / h (62 mph) σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα σε συνδυασμό με κατανάλωση καυσίμου στον Ευρωπαϊκό κύκλο κάτω των τριών λίτρων ανά 100 χιλιόμετρα (περίπου 94 mpg imp) είναι στοιχεία που σήμερα πέρα ​​από την ικανότητα κάθε όχημα που τροφοδοτείται από ένα κινητήρα εσωτερικής καύσης συγκρίσιμες επιδόσεις. Χάρη στην τεχνολογία eDrive με μεγάλη μπαταρία λιθίου-ιόντων, η οποία μπορεί να φορτιστεί από μία οικιακή παροχή, η BMW Concept i8 μπορούν να ταξιδέψουν μέχρι 35 χιλιόμετρα (περίπου 20 μίλια) αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.Προστέθηκε με την οποία, το 2 +2- θέσιο προσφέρει αρκετό χώρο για τέσσερα άτομα, δίνοντας ένα υψηλό επίπεδο της καθημερινής πρακτικότητας.
Η αρχιτεκτονική LifeDrive της BMW Concept i8 έχει προσαρμοστεί προσεκτικά για την ενίσχυση σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου οχήματος, και ως εκ τούτου να προσφέρει ασυναγώνιστη απόδοση και εξαιρετική δυναμική συμπεριφορά. Ο κινητήρας στην πρόσθια μονάδα άξονα και κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πίσω μέρος είναι συνδεδεμένο με ένα «τούνελ της ενέργειας", το οποίο στεγάζει το υψηλής τάσης της μπαταρίας. Αυτό χαρίζει στο αυτοκίνητο ένα χαμηλό κέντρο βάρους - και τα δυναμικά οφέλη που έρχονται με αυτό. Η τοποθέτηση του ηλεκτροκινητήρα και κινητήρα κατά τη διάρκεια των αντίστοιχων αξόνων τους και την εξοικονόμηση χώρου και ισορροπημένη συσκευασία όλων των συστατικών αποτέλεσμα σε μια βέλτιστη κατανομή 50/50 βάρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


NO COMMENTS!