BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Hydrogen cars to cost the same as hybrids by 2025

Η Hyundai αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το αυτοκίνητο καυσίμου Nexo που παρουσιάστηκε στο CES νωρίτερα τον μήνα. Το Nexo θα κυκλοφορήσει στο Ηνωμένο Βασίλειο με τη μορφή δεξιού μοχλού στις αρχές του 2019. Το FCEV βασίζεται στη νέα πλατφόρμα FUV (μελλοντικό όχημα κοινής ωφελείας) της Hyundai και αντιπροσωπεύει ένα βήμα στην τεχνική πολυπλοκότητα από το προηγούμενο ix35, καθώς και ένα σχέδιο καθαρού φύλλου, τόσο μέσα όσο και έξω. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος κυψελών καυσίμου έχει βελτιωθεί και τώρα ανέρχεται στο 60%, κάτι που η Hyundai ισχυρίζεται ότι είναι το καλύτερο που έχει επιτευχθεί ποτέ για όχημα κυψελών καυσίμου. Τα στοιχεία καυσίμου δεν καίνε υδρογόνο, αλλά χωρίζουν τα μόρια για να παράγουν ηλεκτρισμό μόνο με νερό και θερμότητα ως παραπροϊόντα. Το σύστημα ενσωματώνει μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου για την παροχή της γρήγορης απόκρισης που απαιτείται για την επιτάχυνση. Η χωρητικότητα του υδρογόνου αυξήθηκε από 144 σε 156 λίτρα και το συμπιεσμένο αέριο αποθηκεύεται τώρα στα 700 bar σε τρία δοχεία παρά σε δύο, το ένα πίσω από τον δεξιό οπίσθιο τροχό και τα άλλα δύο κάτω από το δάπεδο. Η διανομή και το μέγεθος των δεξαμενών απελευθερώνει χώρο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου και υπάρχει ένας γενναιόδωρος χώρος φορτίου επίπεδου δαπέδου. Το εύρος αυξήθηκε από 369 μίλια σε 497 μίλια στον κύκλο NEDC και αυτό οφείλεται εν μέρει στην αυξημένη απόδοση του συστήματος κυψελών καυσίμου καθώς και στα επιπλέον καύσιμα. Η κατανάλωση καυσίμου (υδρογόνο) είναι 72mpg και το Nexo μπορεί να ξεκινήσει σε θερμοκρασίες τόσο χαμηλές όσο -30deg C. Τα όργανα εμφανίζονται σε μια οθόνη 7in με μια κεντρική οθόνη 12,3in για πλοήγηση και πληροφορίες συστήματος, συμπεριλαμβανομένων των κυψελών καυσίμου και των πληροφοριών αποθήκευσης. Η πλωτή κεντρική κονσόλα βασίζεται σε μια σειρά από συμβατικά κουμπιά αντί να ακολουθεί τη φιλοσοφία του 'cockpit glass' με βάση την οθόνη. Τα κουμπιά είναι διαφορετικών μεγεθών και σχημάτων, τα οποία θα πρέπει να τα διευκολύνουν ώστε να εντοπίζονται με το άγγιγμα όταν βρίσκονται σε κίνηση. Ο ευρωπαίος επικεφαλής οικολογικού αυτοκινήτου και κινητικότητας, Frank Meijer, δεν θα αντληθεί από το πόσο γρήγορα αναμένει να αναπτυχθεί η αγορά των οχημάτων κυψελών καυσίμου υδρογόνου. "Δεν υπάρχει ακόμα ευαισθητοποίηση του κοινού για το υδρογόνο", ανέφερε, αλλά ελπίζει ότι οι δοκιμές των αυτοκινήτων κυψελών καυσίμου θα βοηθήσουν στην επιτάχυνση της διαδικασίας. Στο Παρίσι λειτουργούν εβδομήντα πέντε ix35 ταξί και 50 στο Μόναχο. "Τα έργα αυτά επιτρέπουν σε χιλιάδες ανθρώπους να δοκιμάσουν τα αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου από πρώτο χέρι", πρόσθεσε. Οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου εξακολουθούν να είναι σπάνιοι, ενώ ο αριθμός αυξάνεται σε μόλις 14 στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι τα μέσα του τρέχοντος έτους. Ο Meijer δεν πιστεύει ότι οι κυβερνήσεις θα χρηματοδοτήσουν την υποδομή υδρογόνου, αλλά θα είναι διατεθειμένες να συνεχίσουν να υποστηρίζουν την αγορά οχημάτων κυψελών καυσίμου μέσω προγραμμάτων επιχορηγήσεων. Η κατασκευή αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων παραμένει μια δαπανηρή επιχείρηση, αλλά ο Meijer ελπίζει ότι το κόστος θα μειωθεί καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και τα εξαρτήματα χρησιμοποιούνται σε διάφορες πλατφόρμες. Η Hyundai πώλησε 501 αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου ix35 σε 15 ευρωπαϊκές χώρες και διαθέτει δίκτυο 52 αντιπροσώπων. Η κίνηση στο αριστερό χέρι μόνο το ix35 κοστίζει £ 53,105 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η τιμή του Nexo δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Meijer λέει ότι αναμένει ότι θα κοστίσει περισσότερο από το ix35 επειδή "είναι καλύτερο και πιο μεγάλο". Ένα πιθανό ποσό είναι £ 65.000- £ 70.000 όταν η Nexo κυκλοφορεί την επόμενη χρονιά. Διαβάστε περισσότερα Η κατασκευή αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων παραμένει μια δαπανηρή επιχείρηση, αλλά ο Meijer ελπίζει ότι το κόστος θα μειωθεί καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και τα εξαρτήματα χρησιμοποιούνται σε διάφορες πλατφόρμες. Η Hyundai πώλησε 501 αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου ix35 σε 15 ευρωπαϊκές χώρες και διαθέτει δίκτυο 52 αντιπροσώπων. Η κίνηση στο αριστερό χέρι μόνο το ix35 κοστίζει £ 53,105 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η τιμή του Nexo δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Meijer λέει ότι αναμένει ότι θα κοστίσει περισσότερο από το ix35 επειδή "είναι καλύτερο και πιο μεγάλο". Ένα πιθανό ποσό είναι £ 65.000- £ 70.000 όταν η Nexo κυκλοφορεί την επόμενη χρονιά. Διαβάστε περισσότερα Η κατασκευή αυτοκινήτων κυψελών καυσίμων παραμένει μια δαπανηρή επιχείρηση, αλλά ο Meijer ελπίζει ότι το κόστος θα μειωθεί καθώς η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσει ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα και τα εξαρτήματα χρησιμοποιούνται σε διάφορες πλατφόρμες. Η Hyundai πώλησε 501 αυτοκίνητα κυψελών καυσίμου ix35 σε 15 ευρωπαϊκές χώρες και διαθέτει δίκτυο 52 αντιπροσώπων. Η κίνηση στο αριστερό χέρι μόνο το ix35 κοστίζει £ 53,105 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η τιμή του Nexo δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Meijer λέει ότι αναμένει ότι θα κοστίσει περισσότερο από το ix35 επειδή "είναι καλύτερο και πιο μεγάλο". Ένα πιθανό ποσό είναι £ 65.000- £ 70.000 όταν η Nexo θα πωληθεί το επόμενο έτος. Διαβάστε περισσότερα Η κίνηση στο αριστερό χέρι μόνο το ix35 κοστίζει £ 53,105 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η τιμή του Nexo δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Meijer λέει ότι αναμένει ότι θα κοστίσει περισσότερο από το ix35 επειδή "είναι καλύτερο και πιο μεγάλο". Ένα πιθανό ποσό είναι £ 65.000- £ 70.000 όταν η Nexo κυκλοφορεί την επόμενη χρονιά. Διαβάστε περισσότερα Η κίνηση στο αριστερό χέρι μόνο το ix35 κοστίζει £ 53,105 στο Ηνωμένο Βασίλειο, αλλά η τιμή του Nexo δεν έχει ακόμη επιβεβαιωθεί. Meijer λέει ότι αναμένει ότι θα κοστίσει περισσότερο από το ix35 επειδή "είναι καλύτερο και πιο μεγάλο". Ένα πιθανό ποσό είναι £ 65.000- £ 70.000 όταν η Nexo θα πωληθεί το επόμενο έτος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


NO COMMENTS!