BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

Barracuda - Προηγμένες καμουφλάζ


ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΉ

Διοίκηση Υπογραφή είναι η προηγμένη τεχνολογία αποφυγής ανίχνευσης και περιλαμβάνει μέτρα που ρυθμίζουν την υπογραφή του εφαρμοστέου τμήματα του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος.
Χρησιμοποιηθεί σωστά, της Saab Προηγμένα συστήματα καμουφλάζ μπορεί να διασφαλίσει τα οχήματα, οι σταθερές εγκαταστάσεις και το προσωπικό από την ολοένα αυξανόμενη απειλή αισθητήρα και να αρνηθεί τους εχθρούς ανωτερότητα αναγκάζοντάς τους να σας εντοπίσει και εντός της εμβέλειας σας φωτιάς.
Η Saab προσφέρει λύσεις στο σύνολο του τομέα της διαχείρισης Υπογραφή. Προσαρμοσμένα συστήματα καμουφλάζ που έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζει με το αντικείμενο και το περιβάλλον, και να παρέχει το απαιτούμενο επίπεδο προστασίας.Με άλλα λόγια, ένα πλήρες φάσμα προηγμένων Καμουφλάζ Συστήματα που παρέχουν πολυφασματική προστασίας για οποιοδήποτε αντικείμενο σε οποιαδήποτε κατάσταση.

Η κλιματική αλλαγή φέρνει αναγκαία βροχή στην Αφρική


SahelDesert.jpg

Αρχείο Φωτογραφίας - Σαχράουι άνθρωπος στέκεται στην έρημο Σαχάρα μεταξύ του Tindouf και Tifariti,  (REUTERS / Juan Medina)
Η κλιματική αλλαγή έχει αρχίσει από την αρχή του χρόνου, αλλά είναι η πηγή της έντονης συζήτησης τα τελευταία χρόνια. Στην περίπτωση της περιοχής Σαχέλ της Αφρικής, της αλλαγής του κλίματος σημαίνει 4 ίντσες περισσότερο από απελπιστικά αναγκαία βροχοπτώσεων ετησίως από ό, τι στο παρελθόν, σύμφωνα με μια νέα μελέτη από κλίματος στην Εφημερίδα χαρακτήρα αλλαγής του κλίματος. Η κύρια αιτία της αύξησης αύξηση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου, που βρίσκει.
Η Σαχέλ είναι μια περιοχή περίπου τέσσερις φορές το μέγεθος του Τέξας, που εκτείνεται σε όλη την Αφρική κατά μήκος της νότιας άκρης της ερήμου Σαχάρα.Παρελθόν ξηρασίας στην περιοχή που σκότωσε χιλιάδες ώθησε τη συναυλία Live Aid το 1985 για να χρηματοδοτήσει τις προσπάθειες ανακούφισης.
Μερικοί εμπειρογνώμονες λένε αυτό και άλλες θετικές επιπτώσεις των εκπομπών CO2 πάρα πολύ συχνά αγνοούνται.
«[Τα οφέλη είναι] σίγουρα λιγότερο δημοσιοποιημένες. Οι επιστήμονες γνωρίζουν εδώ και 15 χρόνια που το Σαχέλ ήταν πράσινη και ερημοποίησης αντιστροφή εκεί, "Pat Michaels, πρώην πρόεδρος της Αμερικανικής Ένωσης Κρατικών κλιματολόγοι, και διευθυντής στο Ινστιτούτο Cato, είπε FoxNews.com.
Σημείωσε, επίσης, ότι η περιοχή του Σαχέλ μπορεί να πάρει περισσότερο δένδρων και φυτών κάλυψης οφείλεται εν μέρει στο γεγονός ότι τα φυτά έχουν έναν ευκολότερο χρόνο αυξάνεται με περισσότερο CO2 στην ατμόσφαιρα.
Αλλά οι συγγραφείς της μελέτης λένε ότι αν και υπάρχουν κάποια οφέλη, οι άνθρωποι θα πρέπει να εξακολουθούν να ανησυχούν για την αλλαγή του κλίματος και τις εκπομπές περικοπή.
«Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής είναι ήδη εμφανείς σε όλο τον κόσμο, και είναι επιτακτική ανάγκη να μειωθούν οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για να αποφευχθούν οι κίνδυνοι πολύ χειρότερη επιπτώσεις στο μέλλον," Rowan Sutton, ομο-συντάκτης μελέτης και διευθυντής  της Κλιματικής Έρευνας στο Εθνικό Κέντρο Ηνωμένο Βασίλειο Ατμοσφαιρικής Επιστήμης, είπε FoxNews.com.
"Έχουν υπάρξει αύξηση της θερμοκρασίας οδηγεί σε αύξηση των κυμάτων καύσωνα σε όλο τον κόσμο, και οι σχετικές αυξήσεις της εξάτμισης από το χώμα που αυξάνει τον κίνδυνο της ξηρασίας, ακόμη και όταν τα ποσά βροχόπτωσης δεν έχουν αλλάξει», είπε.
Η παγκόσμια θερμοκρασία έχει αυξηθεί περίπου 1,7 μοίρες πάνω από τον περασμένο αιώνα αλλά δεν υπήρξε σχεδόν καμία αύξηση της θερμοκρασίας τα τελευταία 17 χρόνια, σύμφωνα με τη NASA στοιχεία του.
Οι ειδικοί διαφωνούν για το πόσο κακό του πλανήτη θα είναι. Τα κλιματικά μοντέλα έχουν ιστορικά υπερεκτιμήσει την υπερθέρμανση του πλανήτη, αλλά ο ΟΗΕ προβλέπει ότι η γη θα ζεσταθεί μεταξύ 02.05 - 05.05 μοίρες πάνω από τον επόμενο αιώνα και ότι του πλανήτη σε αυτή την περιοχή θα μπορούσε να προκαλέσει στον κόσμο του ΑΕΠ να είναι περίπου 1,1% χαμηλότερο του έτους 2100 .
Κλίμα εμπειρογνώμονες οι οποίοι είναι σχετικά λιγότερο ανησυχούν για την αύξηση της θερμοκρασίας, δήλωσε αυτή η νέα εργασία είναι "μια ευπρόσδεκτη αλλαγή του τόνου", επειδή ήταν πρόθυμοι να επισημάνω ένα όφελος του πλανήτη, αλλά εξακολουθούν να είναι δύσπιστοι όσον αφορά τη μελέτη.
«Η ικανότητα των κλιματικών μοντέλων για την πρόβλεψη των περιφερειακών βροχή είναι τόσο φτωχή που δεν έβαλα πολύ υλικό στις αξιώσεις των τάσεων προς την κατεύθυνση είτε περισσότερο ή λιγότερο βροχή," Richard Tol, ένας κορυφαίος ειδικός για τα οικονομικά της κλιματικής αλλαγής στο Πανεπιστήμιο του Sussex της το Ηνωμένο Βασίλειο, είπε FoxNews.com.
Η μελέτη καλεί για τη συνέχεια που πρέπει να γίνουν, σημειώνοντας ότι, «θα είναι σημαντικό να επαναλάβουμε τη μελέτη μας με άλλα μοντέλα του κλίματος, μεταξύ άλλων και σε υψηλότερη ανάλυση."
Μελέτη συν-συγγραφέας Buwen Dong υποστηρίζει επίσης ότι το κόστος της αύξησης των θερμοκρασιών υπερβαίνουν τα οφέλη, ακόμη και αν η μελέτη του βρέθηκε επιπλέον βροχοπτώσεις στην ξηρασία Αφρική.
«Οι αυξήσεις των βροχοπτώσεων θα ήταν επωφελής για ορισμένους ανθρώπους σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά την ίδια στιγμή η άνοδος της θερμοκρασίας μπορεί να οδηγήσει σε συχνότερα κύματα καύσωνα και ζημιών στις καλλιέργειες», είπε.

Κίνα: Βρίσκουν διαρκώς πτώματα στο μοιραίο κρουαζιερόπλοιο

Στην κανονική του θέση επανέφεραν, με τη χρήση γερανών, τα κινεζικά συνεργεία το μοιραίο πλοίο που ανατράπηκε στον ποταμό Γιανγκτσέ.
Όμως οι συμμετέχοντες στη μεγάλη επιχείρηση βρίσκουν διαρκώς και παντού στο πλοίο τα πτώματα των επιβαινόντων.
Έως το πρωί της Παρασκευής είχαν εντοπιστεί 97 νεκροί.
Στο πλοίο Eastern Star επέβαιναν συνολικά 458 άνθρωποι.
Μόνον 14 διασώθηκαν.
«Κατά τη διάρκεια των μηχανικών εργασιών για να επαναφέρουμε στην κανονική θέση το κρουαζιερόπλοιο οι δύτες μας έβρισκαν συχνά πτώματα των θυμάτων στο βυθό της θάλασσας. Όταν ξεκίνησαμε να δουλεύουμε πάνω από το νερό, βρήκαμε επίσης πτώματα νεκρών επιβατών να επιπλέουν. Έπρεπε να σταματήσουμε τις εργασίες για να στείλουμε τα πτώματα στα αρμόδια τμήματα», περιέγραψε εκπρόσωπος των αρχών.
Εκατοντάδες πολίτες στην περιοχή Γιανλί, κοντά στον τόπο της τραγωδίας προσευχήθηκαν στη μνήμη των θυμάτων.
Παρόντα στην τελετή ήταν και πολλά μέλη οικογενειών των άτυχων επιβαινόντων.
Οι συγγενείς τους κατηγορούν τις αρχές ότι καθυστερούν τις έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος, αλλά και για τον εντοπισμό των θυμάτων.



JIANLI, China (AP) — The banged-up, white-and-blue Eastern Star emerged from gray waters of the Yangtze River on Friday as Chinese disaster teams raised the capsized ship with cranes to better search for nearly 340 people still missing. So far, 103 bodies have been found.
The focus shifted from finding survivors to retrieving bodies trapped since the river cruise ship capsized suddenly during a storm Monday night on the trip from Nanjing to Chongqing.
Authorities have attributed the accident to weather, but also have placed the surviving captain and first engineer under police custody. Passengers' relatives have raised questions about whether the ship should have continued its cruise after the storm started and despite a weather warning earlier in the evening.
In a sign of potential unrest among the hundreds of relatives who have descended on the small Hubei province county of Jianli, one distraught family member burst into a gathering of journalists to complain about their treatment and demand an investigation into possible human error.
"All the emphasis is on a natural disaster ... but we think that this is unjust," said Xia Yunchen, a 70-year-old university lecturer. "Apart from natural disaster were there other causes? Is this not rational to ask?"
Xia, whose older brother Xia Qinchen, from the eastern coastal city of Qingdao, was a passenger, demanded that relatives be allowed to view their loved ones' bodies before they are cremated. In past disasters, authorities have instead cremated bodies and delivered ashes to the victims' families, in keeping with the tight management of the aftermath of disasters and fears of spiraling unrest.
"Why do you view the common people as your enemies?" Xia cried out. "There's no human feeling, can't we change this habit?"
Many of the more than 450 people on board the cruise ship were reported to be retirees taking in the Yangtze's scenic vistas.
With 103 confirmed dead and 339 missing, the capsizing is likely to become the country's deadliest boat disaster in seven decades. The 14 survivors include three who found air pockets in the overturned boat and were pulled out by divers on Tuesday after rescuers tapped the hull and heard yelling in response.
Cranes righted the boat Friday morning after some 50 divers attached chains to it overnight, Transportation Ministry spokesman Xu Chengguang said, adding that disaster teams would now focus on finding and identifying bodies. The boat was gradually lifted out of the river as water drained from its cabins.
Divers found more bodies through Friday, bringing the death toll to 103, CCTV reported.
Police and paramilitary troops stationed on the riverbank have blocked access to the site, and authorities have tightly controlled media coverage.
Records show the capsized ship was cited for safety violations during an inspection in 2013, according to a Nanjing's Maritime Safety report, which didn't specify the violations.
The shallow-draft boat was not designed to withstand winds as heavy as an ocean-going vessel can. Weather authorities have said the storm the boat encountered had winds up to 130 kilometers (80 miles) per hour.
China's deadliest maritime disaster in recent decades was the Dashun ferry, which caught fire and capsized off Shandong province in November 1999, killing about 280.
The Eastern Star disaster could become the country's worst since the sinking of the SS Kiangya off Shanghai in 1948, which is believed to have killed anywhere from 2,750 to nearly 4,000 people.

Μαλαισία σεισμός: Οι πρώτες αναφορές σεισμικά, προκάλεσε κατολισθήσεις

5 ΙΟΥΝΊΟΥ, 2015

Μαλαισία σεισμός: Οι πρώτες αναφορές σεισμικά, προκάλεσε κατολισθήσεις

Μαλαισία σεισμό
Νωρίς το πρωί της Παρασκευής (τοπική ώρα) ένα ρηχό (βάθους = 10 χιλιόμετρα) Μ = 6.0 σεισμός έπληξε την δυτική ακτή της Σαμπάχ στη Μαλαισία:

.
Αν και δεν είναι μεγάλη, ο σεισμός αυτός φαίνεται να ήταν υπεύθυνη για τουλάχιστον κάποια δραστηριότητα κατολίσθηση. Οι σαφέστερες αναφορές προς το παρόν σε από Mount Kinabalu, το οποίο είναι ένα δημοφιλές πεζοπορία / ορειβασία διαδρομή.  IBT Times αναφέρει ότι τουλάχιστον πέντε ορειβάτες σκοτώθηκαν κοντά στην κορυφή του βουνού:
Ο σεισμός προκάλεσε τεράστιες πέτρες και βράχους για να κυλήσει κάτω από τοβουνό , όπως οι ορειβάτες κατέβαιναν σε περίπου 07:17 π.μ., ανέφερε η έκθεση.
Είναι ενδιαφέρον, The Star έχει μια εικόνα που να δείχνει ότι έχει υπάρξει μια μεγάλη κατολίσθηση στη σύνοδο κορυφής του βουνού που έχει αλλάξει ριζικά τη γεωμορφολογία της κορυφής, που είναι γνωστή ως τα αυτιά του γαϊδουριού:
.
Αυτό θα ήταν μια πολύ ουσιαστική κατολίσθηση. Υπάρχει επίσης κάποια πρώιμη πλάνα από τους πρόποδες του βουνού που φαίνεται να εμφανίζει λοφία σκόνη που δημιουργείται από τις κατολισθήσεις:
.
Μερικές από τις πρώτες αναφορές δείχνουν κατολισθήσεις μακριά από το βουνό, καθώς και - Αυτή η εικόνα δείχνει πιθανώς μια πλευρική εξάπλωση ή συμπληρώστε την αποτυχία κλίση? υπάρχουν παρόμοιες εικόνες από αλλού στο Twitter :
.
Ας ελπίσουμε ότι περισσότερες πληροφορίες θα προκύψουν τα προσεχή ώρα. Ο σεισμός αυτός δεν θα έπρεπε να είναι υπεύθυνη για μεγάλης κλίμακας απώλεια της ζωής, αλλά θα μπορούσε να υπάρξει τουλάχιστον κάποια βλάβη υποδομής σε ένα μικρούλες περιοχή κοντά στο επίκεντρο του σεισμού.