ΠΑΡΕΛΗΦΘΗ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΕΡΙΠΟΛΙΚΟ ΣΚΑΦΟΣ ΑΝΟΙΧΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΗΣ.
Ολοκληρώθηκε και υπεγράφη η σύμβαση για την αγορά ενός (01) Περιπολικού Πλοίου Ανοικτής Θαλάσσης (O.P.V.)», ολικού μήκους 58 μέτρων και τύπου DAMEN STAN PATROL κοστους 28.800.000 εκατομυριων ευρω απο το υστερημα του δοκιμαζομενου ελληνικου λαου κατα 25%,και ενυσχιση της ευρωπαικης ενωσης κατα 75%!
ΕΡΩΤΗΜΑ;
ΣΥΝΗΜΕΝΟΝ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η Ε.Ε. ΝΑ ΔΙΑΘΕΣΗ ΕΝΑ ΠΟΣΟ 100% ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΑΝΩ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΣΤΑ ΤΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΕΙΘΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗΝ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΣΚΑΦΩΝ;
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΝΑΙ!
ΜΕΓΑΛΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΗ Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΤΙΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!
ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ!
50 ΣΚΑΦΗ ΤΥΠΟΥ DAMEN STAN PATROL =1 ΔΙΣ + 400 ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ!
ΨΙΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ!
ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ ΤΟΥ ΡΟΤΕΡΝΤΑΜ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΜΒΑΝΗ,ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΕΓΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΤΑΙΡΟΙ.
ΓΡΗΓΟΡΗΤΑΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ!
ΣΤΗΝ ΒΡΑΣΗ ΚΟΛΑΕΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ.
Το πλοίο διακρίνεται για την αυξημένη ικανότητα διατήρησης πλεύσης υπό δυσμενείς καιρικές συνθήκες, η γάστρα του κατασκευάζεται από χάλυβα, ενώ οι ναυπηγικές γραμμές αυτής έχουν βελτιστοποιηθεί για υψηλή απόδοση με την ειδικά σχεδιασμένη πλώρη τύπου AxeBow (Πέλεκυ). Υλικό της υπερκατασκευής του πλοίου θα είναι το αλουμίνιο, το ολικό του μήκος θα είναι 58 μέτρα και θα διαθέτει σύγχρονο εξοπλισμό επιτήρησης και συστήματα τηλεπικοινωνιών και ναυτιλίας. Επιπλέον θα διαθέτει στη πρύμνη κεκλιμένο καθέλκυσης ταχυπλόου σκάφους, καθώς και άνω γέφυρα (flying bridge). Ο πρότυπος σχεδιασμός του το καθιστά επιχειρησιακά κατάλληλο για περιπολίες επιτήρησης, επιχειρήσεις παράκτιας και ανοιχτής θαλάσσης και εν γένει αποστολές στο πλαίσιο που επιτάσσει το γενικότερο έργο του Λιμενικού Σώματος στο σύγχρονο περιβάλλον.
Η εν λόγω ΧΟΡΗΓΙΑ, τέλος, συνδράμει στο έργο του Λιμενικού Σώματος για τη φύλαξη των συνόρων της Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενώ η χρηματοδότηση της πολυετούς αυτής δράσης αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα και μείζονος σημασίας έργα των φορέων που χρηματοδοτούνται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Εξωτερικών Συνόρων και κατέστη εφικτή μετά από την έγκαιρη και ορθή αξιοποίηση των πόρων του Ευρωπαϊκού Ταμείου Εξωτερικών Συνόρων.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
NO COMMENTS!