BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Rio's Christ the Redeemer lightning damage: Work starts on Rio de Janeir...

Repair works on Rio de Janeiro's landmark Christ the Redeemer statue are set to begin after lightning strikes recently damaged the monument. The iconic figure is believed to have had its right thumb chipped when a powerful electric storm swept through the area last week. The statue's head and its right middle finger are believed to have been damaged by a lightning storm last month. Report by Katie Lamborn.



O Αγιασμός των υδάτων στον Ιορδάνη-2014.

Το Σάββατο, 5/18 Ιανουαρίου 2014 εορτάστηκε μεγαλοπρεπώς η Παραμονή των Φώτων από την Αγιοταφιτική Αδελφότητα τόσο στο Πατριαρχείο όσο και στο σημείο του Βαπτίσματος του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού, στην τοποθεσία Κασρ ελ Γιαχούντ στον Ιορδάνη ποταμό, όπου βρίσκεται η Ιερά Μονή του Τιμίου Προδρόμου. Τον αγιασμό τέλεσε ο Μακαριώτατος Πατριάρχης Ιεροσολύμων κ.κ. Θεόφιλος με συνοδεία πλήθους Αγιοταφιτών και παρεπιδημούντων πατέρων και μοναχών αλλά και συμμετοχή μεγάλου πλήθους προσκυνητών από όλον τον κόσμο.



World's first Ayala flash-mob in Abu Dhabi!

The traditional 2014 Abu Dhabi HSBC Golf Championship prize giving presentation sprung into life when proceedings were unexpectedly interrupted by the world's first Emirati Ayala dance flash-mob. As fans gathered for the official prize giving ceremony, a selection of 'spectators', stewards and a marshal sporting a 'quiet' sign came together for the action-packed session of fun and entertainment...



ΣΤΟ ΠΑΓΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΜΠΟΛΕΜΟ ΚΙΕΒΟ ΤΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΙΣΤΟΙ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΑΝΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΓΚΡΟΥΟΜΕΝΟΥΣ.



Las protestas que sacuden Ucrania desde el pasado noviembre entraron en una fase violenta. El Parlamento endureció las sanciones antidisturbios, mientras que los enfrentamientos entre los manifestantes y la Policía se han cobrado víctimas mortales.

Las protestas que sacuden Ucrania desde el pasado noviembre entraron en una fase violenta. El Parlamento endureció las sanciones antidisturbios, mientras que los enfrentamientos entre los manifestantes y la Policía se han cobrado víctimas mortales.







Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

The two great

The two great

His name was Fleming , and he was a poor farmer from the skotia.Mia day while working for the payday of his family heard a cry for help calling the voice was coming from a swampy area somewhere konta.Petaxe quickly his tools and ran to the swamp.
There in the swamps drenched in mud as the average was a frightened boy who screams and struggles to eleftherothi.O Agrotis Fleming saved the child from a slow and terrifying death .
The next day a fantastic sleek chariot stopped outside by the poor of Skotsezou.Enas princes descended and dressed himself as father of the child that Farmer Fleming had saved the previous .
I want to thank and repay you for the kindness that made me saving the life of my son , the rich man said to the farmer by offering a large amount.
No. I can not accept payment for what I did replied the Scot Agrotis refusing prosfora.Ekeini the moment we left the hovel ergati.Aftos son is your son asked princes ;
Yes replied proudly farmer.
I'll make a symfonia.Afise by offering your son the same education they will have and the party mou.Ean the child is like his father no doubt It will be a man who will both boasted afton.Etsi and became .
The farmer's son Fleming went to the best schools and in time graduated from Marys Hospital Medical School in London. Later he became famous across the globe as ipotis Alexander Fleming invented penicillin .
Many years later , the son of the prince himself saved from the swamp became seriously ill with pneumonia .
WHO SAVED THE LIFE OF THIS FORUM !
Penicillin !
The name of this prince Lord RUDOLPH CHURCHILL. The name of his son SIR WINSTON CHURCHILL who contributed greatly to the victory of the Alliance Ranking Forces during WWII .

This true story shows how merciful God has mercy on them , not in the celestial kingdom only, but here on earth !


Το ονομα του ηταν φλεμινγκ,και ηταν ενας φτωχος αγροτης απο την σκωτια.Μια μερα ενω δουλευε για το μεροκαματο της οικογενειας του ακουσε μια κραυγη που καλουσε σε βοηθεια η φωνη ερχοταν απο μια βαλτωδη περιοχη καπου εκει κοντα.Πεταξε γρηγορα τα εργαλεια του και ετρεξε προς τον βαλτο.
Εκει στα βαλτονερα βουτηγμενα στην λασπη ως την μεση ηταν ενα τρομαγμενο αγορι που ξεφωνιζε και παλευε να ελευθερωθη.Ο αγροτης Φλεμινγκ εσωσε το παιδι απο ενα αργο και τρομαχτικο θανατο.
Την επομενη ημερα μια κομψη φανταστικη αμαξα σταματησε εξω απο το φτωχικο του Σκωτσεζου.Ενας καλοντυμενος αρχοντας κατεβηκε και συστηθηκε ως πατερας του παιδιου που ο αγροτης Φλεμινγκ ειχε σωσει την προηγουμενη.
Θελω να σε ευχαριστησω και να σου ανταποδωσω την καλωσυνη που μου εκανες σωζοντας την ζωη του γιου μου,ειπε ο πλουσιος προσφεροντας στον αγροτη ενα μεγαλο ποσον.
Οχι δεν μπορω να δεχτω την πληρωμη για οτι εκανα απαντησε ο Σκωτσεζος αγροτης αρνουμενος την προσφορα.Εκεινη την στιγμη βγηκε απο το χαμοσπιτο ο γιος του εργατη.Αυτος ειναι ο γιος σου ρωτησε ο αρχοντας?
Ναι απαντησε περηφανα ο αγροτης.
Θα σου κανω μια συμφωνια.Αφησε με να προσφερω στο γιο σου την ιδια μορφωση που θα εχει και ο δικος μου.Εαν το παιδι ειναι σαν τον πατερα του διχως αμφιβολια θα γινη ενας αντρας που και οι δυο θα υπερηφανευομαστε για αυτον.Ετσι και εγινε.
Ο γιος του αγροτη Φλεμινγκ πηγε στα καλυτερα σχολεια και με τον καιρο αποφοιτησε απο το Marys Hospital Medical School στο λονδινο. Αργοτερα εγινε πασιγνωστος σε ολον τον κοσμο σαν ιποτης ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΦΛΕΜΙΝΓΚ ο εφευρετης της πενικιλινης.
Πολλα χρονια αργοτερα,ο ιδιος γιος του αρχοντα που σωθηκε απο τον βαλτο αρρωστησε βαρια απο πνευμονια.
ΠΟΙΟΣ ΤΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΟΡΑ!
Η ΠΕΝΙΚΙΛΙΝΗ!
Το ονομα αυτου του αρχοντα λορδος RUDOLPH CHURCHILL. Το ονομα του γιου του SIR WINSTON CHURCHILL ο οποιος συντελεσε στα μεγιστα στην νικη των συμαχικων δυναμεων κατα τον Β Παγκοσμιο πολεμο.

Αυτη η αληθινη ιστορια δειχνη πως ο Θεος ελεει τους ελεημονες,οχι στην ουρανια βασιλεια του μονο,αλλα και εδω στην γη!!!




THE CHANGING FACE OF GREENLAND


Δευτέρα 20 Ιανουαρίου 2014

Θεοτόκος Γλυκοφιλούσα («Η Επίσκεψις»)


Οι βυζαντινές και μεταβυζαντινές εικόνες του Μουσείου συγκροτούν μία από τις σημαντικότερες και πλουσιότερες συλλογές του. Η συλλογή διακρίνεται όχι μόνο για τον ιδιαίτερα μεγάλο αριθμό έργων –περίπου 3.000– αλλά και για την ποικιλία των εικονογραφικών θεμάτων που καλύπτουν χρονικά το σύνολο της βυζαντινής και μεταβυζαντινής τέχνης και προέρχονται από τον ευρύτερο ελλαδικό, μικρασιατικό και βαλκανικό χώρο καθώς και από τη Ρωσία.

Η αρχική συλλογή, που προέρχεται από εικόνες της Χριστιανικής Αρχαιολογικής Εταιρείας, εμπλουτίστηκε σταδιακά με αντικείμενα από τα Κειμήλια Προσφύγων, τα οποία έφθασαν στην Ελλάδα μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή (1922) και την ανταλλαγή των πληθυσμών (1923). Έκτοτε η συλλογή διευρύνεται διαρκώς μέσω δωρεών, κληροδοτημάτων, κατασχέσεων και αγορών.

Η περιορισμένη σε αριθμό αλλά ιδιαίτερα σημαντική συλλογή των βυζαντινών εικόνων (9ος-15ος αιώνας) περιέχει εξέχοντα δείγματα της μεσοβυζαντινής και παλαιολόγειας ζωγραφικής. Παλαιότερη είναι η αμφιπρόσωπη εικόνα που στην κύρια όψη φέρει παράσταση της Σταύρωσης σε τρία εικονογραφικά στρώματα (9ος-13ος αι.) και στην πίσω όψη την Παναγία Οδηγήτρια (16ος αι.) από τη Μονή Ευαγγελιστρίας του Δήμου Πέτα Θηβών, ενώ ξεχωρίζουν η εικόνα της Παναγίας Γλυκοφιλούσας (12ος αι.), η αμφιπρόσωπη εικόνα με τον ανάγλυφο άγιο Γεώργιο στην κύρια όψη (13ος αι.), καθώς και η μεγάλων διαστάσεων ψηφιδωτή εικόνα με θέμα τη Θεοτόκο βρεφοκρατούσα (14ος αι.) από την Tρίγλια της Bιθυνίας, της συλλογής Κειμηλίων Προσφύγων.

Οι μεταβυζαντινές εικόνες του Μουσείου είναι πολυάριθμες και μαρτυρούν τη συνέχεια της θρησκευτικής ζωγραφικής από τον 15ο έως και τον 19ο αιώνα στον Ορθόδοξο κόσμο, και κυρίως στην Kρήτη (15ος-17ος αι.) και τα Επτάνησα (17ος-18ος αι.). Από τη βενετοκρατούμενη Κρήτη η συλλογή διαθέτει έργα των ζωγράφων Aγγέλου, Mιχαήλ Δαμασκηνού, Θωμά Mπαθά, Eμμανουήλ Λαμπάρδου και Βίκτωρος, καθώς και των Eμμανουήλ Tζάνε, Φιλοθέου Σκούφου, Θεοδώρου Πουλάκη και Hλιού Mόσκου, που εγκατέλειψαν την Kρήτη μετά την κατάληψή της από τους Tούρκους, το 1669, και εγκαταστάθηκαν στα Επτάνησα. Περιλαμβάνει ακόμα έργα Επτανησίων ζωγράφων του 17ου και 18ου αι., όπως των Aνδρέα Kαραντινού, Kωνσταντίνου Kονταρίνη, Νικολάου Kαλέργη, Δημητρίου Nομικού, Λέοντος Λειχούδη, Παναγιώτη Δοξαρά και Νικολάου Καντούνη.

Εξίσου σημαντικές είναι και οι εικόνες από εργαστήρια του ελλαδικού χώρου και της Μικράς Ασίας, διαφορετικής καλλιτεχνικής έκφρασης, που χρονολογούνται από το 16ο αιώνα και εξής.

Στη συλλογή, τέλος, περιλαμβάνονται 300 τρίπτυχα, ορισμένα δίπτυχα κι ένα εξάπτυχο, που χρονολογούνται από τον 15ο έως και τον 19ο αιώνα. Τα αντικείμενα αυτά αποτελούν στην πλειοψηφία τους έργα ιδιωτικής λατρείας, όπως φανερώνουν και οι μικρές τους διαστάσεις.
Τη συλλογή συμπληρώνουν έργα ξυλογλυπτικής, όπως τρία ξυλόγλυπτα τέμπλα από ναούς των Επτανήσων και της Βορείου Ελλάδας, δύο επισκοπικοί θρόνοι, βημόθυρα κ.ά.


Θεοτόκος Γλυκοφιλούσα («Η Επίσκεψις») (00990)

Είδος: Φορητή εικόνα
ΒΧΜ: 000990
Χώρος έκθεσης: II.3 Λατρεία και τέχνη

Χρονολόγηση: Τέλη 13ου αι.

Διαστάσεις (εκ.μ.): 107 x 73,5
Περιοχή: Tρίγλεια της Μ. Ασίας, Ναός αγίου Βασιλείου


Η Θεοτόκος κρατεί τον μικρό Χριστό με το δεξί της χέρι, ενώ με το αριστερό τον προτείνει στον θεατή και συγχρόνως τον ικετεύει για τη σωτηρία των ανθρώπων. Το Θείο Βρέφος αγκαλιάζει τρυφερά τη μητέρα του ακουμπώντας το μάγουλό του στο δικό της. Ο συγκεκριμένος εικονογραφικός τύπος της Παναγίας, κατά τον οποίο τα δύο πρόσωπα αγγίζονται με τα μάγουλα, είναι γνωστός ως Παναγία Γλυκοφιλούσα. Ο τύπος αυτός προβάλλει τη μητρική ιδιότητα της Θεοτόκου και συγχρόνως τονίζει το ρόλο της ως προστάτιδας των ανθρώπων. Ως μητέρα του Χριστού, εισακούεται από τον γιο της όταν τον παρακαλεί για τη συγχώρεση του κόσμου. Αυτό το νόημα έχει και η επιγραφή της συγκεκριμένης εικόνας, που ονομάζει τη Θεοτόκο ΜΗ(ΤΗ)Ρ Θ(ΕΟ)Υ Η ΕΠΙCΚΕΨΙC, δηλαδή η σκέπη, η προστάτιδα.
Η εικόνα έχει φιλοτεχνηθεί με την τεχνική του ψηφιδωτού. Πρόκειται για τεχνική με μεγάλο κόστος, που εφαρμόζεται σπάνια σε φορητές εικόνες. Το ξύλινο πλαίσιό της αρχικά πρέπει να έφερε πολύτιμη επένδυση. Στο κέντρο του κάτω πλαισίου διακρίνεται μια εγκοπή στην οποία προσαρμοζόταν στήριγμα για την περιφορά της σε λιτανείες, δηλαδή τελετουργικές πομπές στους δρόμους της πόλης. Τον υπόλοιπο χρόνο η εικόνα θα βρισκόταν σε τέμπλο ναού, ως δεσποτική, δηλαδή τοποθετημένη παραπλεύρως της Ωραίας Πύλης. Προέρχεται από την Τρίγλια της Βιθυνίας, κοντά στην Κωνσταντινούπολη, και κατέληξε στο Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο ως ένα από τα «Κειμήλια Προσφύγων», που έφθασαν στην Ελλάδα μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή (1922) και την ανταλλαγή των πληθυσμών (1923).