BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

Βασιλική του San Vitale Italia Παγκοσμια κληρονομια Αφιερωμα! HD

Η «Βασιλική του San Vitale" είναι μια εκκλησία στη Ραβέννα, Ιταλία, και ένα από τα σημαντικότερα παραδείγματα της παλαιοχριστιανικής βυζαντινής τέχνης καιαρχιτεκτονικής στην Ευρώπη. Το κτίριο έχει χαρακτηριστεί ως «εκκλησιαστική βασιλική" στη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία, αν και δεν είναι της αρχιτεκτονικής βασιλική μορφή. Είναι μία από τις οκτώ Ραβέννα δομών χαραγμένο στηνUNESCO Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς.

Ιστορία 

Η εκκλησία ξεκίνησε από τον Μητροπολίτη Ecclesius το 526, όταν Ραβέννα ήταν υπό την κυριαρχία των Οστρογότθων και ολοκληρώθηκε από την 27η Επίσκοπος Ραβέννας, του Μαξιμιανού, το 547 που προηγείται της Βυζαντινής Εξαρχίας τηςΡαβέννας. Ο αρχιτέκτονας του ναού είναι άγνωστη.
Η κατασκευή του ναού ήταν χορηγία από έναν Έλληνα τραπεζίτη, Julius Αργεντάριο, από τους οποίους ελάχιστα είναι γνωστά, εκτός από το ότι έγινε χορηγός της κατασκευής της Βασιλικής του Sant 'Απολλινάριο σε Classe περίπου την ίδια ώρα. (Ένα πορτραίτο δότης μπορεί να εμφανιστεί από τον τραπεζίτη μεταξύ των αυλικών στο μωσαϊκό του Ιουστινιανού.) Το τελικό κόστος ανήλθε σε 26.000 σόλιδους (χρυσά νομίσματα).
Το κεντρικό θόλο που χρησιμοποιείται ένα δυτικό τεχνική κοίλων σωλήνων εισάγεται μέσα στο άλλο, αντί τούβλα. Η περιπατητική και γκαλερί ήταν καμαροσκεπής μόνο αργότερα στο Μεσαίωνα. 
Η μπαρόκ τοιχογραφία στον τρούλο έγινε μεταξύ 1778 και 1782 από τον S. Barozzi, U. Gandolfi και E. Guarana.























Αρχιτεκτονική 

Κάτοψη του κτιρίου
Ψηφιδωτά του Iustinianus Ι και Θεοδώρα.
Η εκκλησία έχει ένα οκταγωνικό σχήμα.Το κτίριο συνδυάζει Ρωμαϊκή στοιχεία:τον τρούλο, το σχήμα των θυρών, και να εντατικοποιηθούν οι πύργοι? μεβυζαντινά στοιχεία: πολυγωνική αψίδα, κιονόκρανα, και στενό τούβλα. Η εκκλησία είναι πιο γνωστή για τον πλούτο της βυζαντινής ψηφιδωτά, το μεγαλύτερο και καλύτερα διατηρημένο έξω από την Κωνσταντινούπολη. Η εκκλησία είναι εξαιρετικής σημασίας στη βυζαντινή τέχνη, καθώς είναι η μόνη μεγάλη Εκκλησία από την εποχή του αυτοκράτορα Ιουστινιανού Α να επιβιώσει σχεδόν ανέπαφη μέχρι και σήμερα. Επιπλέον, πιστεύεται ότι αντικατοπτρίζει το σχεδιασμό της βυζαντινής Imperial Palace ακροατήριοΕπιμελητηρίου, του οποίου σώζεται τίποτα δεν σε όλα. Το καμπαναριό έχει τέσσερις καμπάνες, τον τενόρο χρονολογείται στον 16ο αιώνα. Σύμφωνα με το μύθο, ο ναός ανεγέρθηκε στο χώρο του μαρτυρίου του Αγίου Βιτάλη.  Ωστόσο, υπάρχει κάποια σύγχυση ως προς το αν αυτός είναι ο Άγιος Βιτάλης του Μιλάνου, ή ο Άγιος Vitale του οποίου το σώμα βρέθηκε μαζί με εκείνη του ΆγιοςAgricola, από Άγιος 
Αμβρόσιος στην Μπολόνια το 393.







Τέχνη του ψηφιδωτού 

Το πρεσβυτέριο.
Θριαμβευτική αψίδα ψηφιδωτά τουΙησού Χριστού και των Αποστόλων.
Το εσωτερικό του San Vitale
Το κεντρικό τμήμα περιβάλλεται από δύο επάλληλα περίστωα.Το ανώτερο, το matrimoneum, προοριζόταν για τις παντρεμένες γυναίκες. Μια σειρά από ψηφιδωτά στους φεγγίτες πάνω από τις triforiaαπεικονίζουν θυσίες από την Παλαιά Διαθήκη:η ιστορία του Αβραάμ και Μελχισεδέκ, και η Θυσία του Ισαάκ? η ιστορία του Μωυσή και τηςφλεγόμενη Βάτο, Ιερεμίας και ο Ησαΐας, οι εκπρόσωποι των δώδεκα φυλών του Ισραήλ, και η ιστορία του Άβελ και Κάιν. Ένα ζευγάρι των αγγέλων, που κατέχουν ένα μενταγιόν με ένα σταυρό, επιστέφει κάθε τύμπανο. Από τα πλευρικά τοιχώματα οι γωνίες, δίπλα στα παράθυρα mullioned, έχουν ψηφιδωτά τωντεσσάρων Ευαγγελιστών, κάτω από τα σύμβολά τους (άγγελος, λιοντάρι, το βόδι και αετός), και ντυμένος στα λευκά. Ειδικά η απεικόνιση του λιονταριού είναι αξιοσημείωτη στην αγριότητα της.
Ο σταυρός-ραβδώσεις θόλο στο πρεσβυτέριοείναι πλούσια διακοσμημένο με ψηφιδωτά γιρλάντες από φύλλα, φρούτα και λουλούδια, συγκλίνουν σε ένα στέμμα που περιβάλλει τον Αμνό του Θεού. Το στέμμα υποστηρίζεται από τέσσερις άγγελοι, και κάθε επιφάνεια καλύπτεται με μια πληθώρα λουλουδιών, τα αστέρια, τα πουλιά και τα ζώα, συμπεριλαμβανομένων πολλών παγώνια. Πάνω από το τόξο, και στις δύο πλευρές, δύο άγγελοι κατέχουν ένα δίσκο και δίπλα τους μια αναπαράσταση των πόλεων της Ιερουσαλήμ και τη Βηθλεέμ. Συμβολίζουν την ανθρώπινη φυλή (Ιερουσαλήμ εκπροσωπεί τους Εβραίους, και τη Βηθλεέμ τα έθνη).
Όλα αυτά τα ψηφιδωτά που εκτελούνται στην ελληνιστική-ρωμαϊκή παράδοση: ζωηρό και φαντασία, με πλούσια χρώματα και μια ορισμένη άποψη, και με μια ζωντανή απεικόνιση του τοπίου, τα φυτά και τα πουλιά. Είχαν τελειώσει όταν Ραβέννα ήταν ακόμη υπό γοτθικήκυριαρχία. Η αψίδα πλαισιώνεται από δύο παρεκκλήσια, την πρόθεση και το διακονικό, χαρακτηριστική για βυζαντινής αρχιτεκτονικής.
Στο εσωτερικό, το εσωράχιο του μεγάλου αψίδα θριάμβου είναι διακοσμημένο με ψηφιδωτά δεκαπέντε μετάλλια, που απεικονίζει τον Ιησού Χριστό, τους δώδεκα Αποστόλους και Αγίου Gervasius και του Αγίου προτάσιος, τους γιους του Αγίου Βιταλίου. Η θεοφάνειαάρχισε το 525 υπό επίσκοπος Ecclesius. Έχει μια μεγάλη χρυσή μάσκα με αδελφοποίησης λουλούδια, τα πουλιά και τα κέρατα της αφθονίας. Ο Ιησούς Χριστός εμφανίζεται, καθισμένος σε ένα μπλε πλανήτη στη σύνοδο κορυφής της καμάρας, ντυμένος σε μωβ, με το δεξί του χέρι προσφέροντας στέμμα του μάρτυρα στον Άγιο Vitale. Στα αριστερά, ο Επίσκοπος Ecclesius προσφέρει ένα μοντέλο της εκκλησίας.

















Ιουστινιανού και της Θεοδώρας πάνελ 

Αψίδα ψηφιδωτά.
Το ψηφιδωτό του αυτοκράτορα Ιουστινιανού και της συνοδείας του.
Αυτοκράτειρα Θεοδώρα και συνοδούς.
Ψηφιδωτό οροφή πάνω από το πρεσβυτέριο.
Στους πρόποδες της αψίδας πλευρικά τοιχώματα είναι δύο διάσημα πάνελ μωσαϊκό, που εκτελέστηκαν στο 547. Στα δεξιά είναι ένα μωσαϊκό που απεικονίζει την Ανατολή Ρωμαίο Αυτοκράτορα Ιουστινιανό Α ', ντυμένος με πορφύρα με ένα χρυσό φωτοστέφανο, στέκεται δίπλα σε δικαστικούς υπαλλήλους, επίσκοπος Μαξιμιανός, palatinae φύλακες και διάκονοι.Το φωτοστέφανο γύρω από το κεφάλι του, του δίνει την ίδια άποψη, όπως ο Χριστός στον τρούλο της αψίδας. Ο Ιουστινιανός ο ίδιος στέκεται στη μέση, με τους στρατιώτες στα δεξιά και στα αριστερά κληρικούς του του, τονίζοντας ότι ο Ιουστινιανός είναι ο ηγέτης της τόσο εκκλησίας και κράτους της αυτοκρατορίας του.
Το χρυσό φόντο του ψηφιδωτού δείχνει ότι ο Ιουστινιανός και η συνοδεία του είναι μέσα στην εκκλησία. Τα στοιχεία τοποθετούνται σε ένα σχήμα V? Ο Ιουστινιανός τοποθετείται στο μπροστινό μέρος και στη μέση για να δείξει σημασία του με τον επίσκοπο του Μαξιμιανού στα αριστερά και λιγότερο τα άτομα του που τοποθετούνται πίσω τους. Αυτή η τοποθέτηση μπορεί να δει μέσα από τα επικαλυπτόμενα πόδια των ατόμων που υπάρχουν στο μωσαϊκό
Ένας άλλος πίνακας δείχνει αυτοκράτειρα Θεοδώρα πανηγυρικό και επίσημο χαρακτήρα, με χρυσό φωτοστέφανο, στέμμα και κοσμήματα, καθώς και ένα τρένο του δικαστηρίου κυρίες. Είναι σχεδόν απεικονίζεται ως θεά. Σε αντίθεση με την V σχηματισμό των αριθμητικών στοιχείων στο μωσαϊκό του Ιουστινιανού, το ψηφιδωτό με αυτοκράτειρα Θεοδώρα δείχνει τα στοιχεία που κινείται από αριστερά προς τα δεξιά στην εκκλησία.Θεοδώρα φαίνεται κρατάει το κρασί.













Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου


NO COMMENTS!