April 19, 2014 By
Audi has revealed an off-road concept version of the TT ahead of its debut at the Beijing Motor Show, which was originally thought likely to be a Q4.
When Audi previewed a coupe SUV heading for a debut at the Beijing Motor Show recently, we were convinced it would be a concept version of a coupe SUV – the Audi Q2. But we were wrong.
Assuming the TT Off-Road is more than juts a concept – and points towards a production model – it will go up against cars like the Range Rover evoque, BMW X4 and new Porsche Macan. Serious competition in terms of both design and performance.
Audi has fitted the TT Off-=Road with a plug-in hybrid powertrain with a 2.0 litre TFSI with 288bhp mated to a 40kW electric motor with 162lb/ft of torque at the front and another electric motor with 85kW and 199lb/ft of torque at the back.
That all adds up to potential power of 402bhp and 480lb/ft of torque which, say Audi, will mean official economy of 148.7mpg, a 0-62mph not much over 5 seconds and the ability to drive as an EV for up to 30 miles.
It’s a clever – if complicated – hybrid system that even comes with wireless charging and does offer a ‘best of all worlds’ mix of performance and economy, even effectively being a ‘quattro’ 4WD thanks to its electric motors.
Under the skin is the MQB platform and the TT Off-Road isn’t much bigger than the new TT.
But it does have a cabin with four seats – even though it all looks very much like the new TT too – and there’s even Audi’s new virtual cockpit present with its 12.3″ TFT screen and a pair of smart displays in the back for passengers’ entertainment.
It might cause confusion in Audi’s showrooms to have a TT that’s a coupe SUV rather than a coupe version of the Q range as an even-numbered coupe offering.
But Audi aren’t going to miss a niche if they can possibly help it, so don’t bank against the Tt Off-Road making production in the next couple of years.
Read more: http://www.carsuk.net/audi-tt-road-concept-audi-q4/#ixzz2zWDGoxZy
Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου - Το Audi TT και Q3 έχουν μόλις είχε ένα μωρό και να πηγαίνει από το όνομα του TT έννοια offroad. Όπως το θέτει Audi, η νέα μελέτη σχεδιασμού "συνδυάζει το σπορ κουπέ με την χρησιμότητα ενός compact SUV."
Παρά το γεγονός ότι η έννοια εκτός δρόμου TT έχει ακόμη να δοθεί το πράσινο φως για την παραγωγή, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi Καθ. Δρ Ulrich Hackenberg υπαινίσσεται ότι μπορεί κάλλιστα να είναι στα χαρτιά: «Η έννοια offroad Audi TT προσφέρει μια γεύση από το πώς θα μπορούσαμε να φανταστούμε ένα νέο μοντέλο για το μέλλον της οικογένειας ΤΤ. "
Μέτρηση 4,39 μέτρα σε μήκος και 1,85 μέτρα πλάτος, η νέα έννοια είναι παρόμοια σε μέγεθος με την τρέχουσα Q3 της Audi, αν και είναι ένα πλήρες 8 εκατοστά κάτω από το έδαφος και μπορεί να υπερηφανεύεται για μια πολύ πιο σπορ συμπεριφορά του σχεδιασμού που είναι ήδη σε μεγάλο βαθμό από το κουπέ TT .
Ποιος σκεφτεί ποτέ ότι η Audi θα μπορούσε να φανταστεί ακόμη και ένα ΤΤ με περισσότερες από τέσσερις πόρτες, πόσο μάλλον μια έκδοση crossover;
SMART GADGETS ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Ωστόσο, υπάρχει πολύ περισσότερο σε αυτό από ό, τι η έννοια ακριβώς το στυλ. Για τους αρχάριους, αναδεικνύει δύο τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού που είναι σχεδόν έτοιμο για παραγωγή.
Ο βοηθός διασταυρώσεων, όπως υποδηλώνει το όνομά του, βοηθά τον οδηγό να αποφύγει συγκρούσεις πλευρικής πρόσκρουσης στις διασταυρώσεις και στις συγχωνεύσεις λωρίδα με τη χρήση αισθητήρων ραντάρ και ευρυγώνια κάμερα βίντεο για να ανιχνεύσει τις ζώνες στο μπροστινό μέρος και τις πλευρές του αυτοκινήτου για τον κίνδυνο.
Η άλλη νέα καινοτομία πηγαίνει από το όνομα των «πληροφοριών σε απευθείας σύνδεση φωτεινού σηματοδότη» και χρησιμοποιεί τα δίκτυα κινητής τηλεφωνίας για να συνδεθείτε με συστήματα φωτεινής σηματοδότησης στην πόλη, μετά το οποίο ενημερώνει τον οδηγό ποια ταχύτητα να οδηγεί για να φτάσετε στο επόμενο φανάρι ενώ είναι πράσινο.
Ζωηρός Plug-in Hybrid
Σε ένα διαφορετικό απόχρωση του πράσινου, η έννοια offroad Audi TT τροφοδοτείται από ένα plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης που τους συντρόφους κινητήρα turbo με 2-λίτρων με δύο ηλεκτροκινητήρες για την επίτευξη των συνολικών εκροών του συστήματος των 300kW και 650nm. Σύμφωνα με την Audi, το σύστημα μετάδοσης μπορεί να ελιγμών του offroad ΤΤ από 0-100km / h σε 5,2 δευτερόλεπτα. Μετά από μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας (η οποία μπορεί να γίνει ασύρματα) είναι επίσης σε θέση να καλύπτει 50 χιλιόμετρα μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα.
Η έκδοση παραγωγής, ωστόσο, θα μπορούσε να προσφέρει σχεδόν βέβαιο ότι ένα πλήρες φάσμα των συμβατικών κινητήρων. Και όσο κι αν φαίνεται περίεργο στην ιδέα, ότι έχουμε την αίσθηση ότι ένα crossover ΤΤ θα ήταν αρκετά μεγάλη επιτυχία στα charts πωλήσεων. Αλλά αυτό μας κάνει να αναρωτιόμαστε τι είναι το επόμενο - ένα station wagon R8;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
NO COMMENTS!