BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

Comet C/2011 L4

In early March 2013, Comet PanSTARRS became visible to the naked eye in the night sky in the Northern Hemisphere -- appearing with a similar shape and brightness as a star, albeit with a trailing tail. Up in space, however, NASA's STEREO (Solar TErrestrial RElations Observatory) has an even better view. This movie, captured by the STEREO-B spacecraft on March 9-12, shows the comet and its fluttering tail as it moves through space. The stationary planet on the right is Earth, and the moving planet on the left is Mercury. The material moving in from the left is solar wind streaming off the sun, which is out of view on the left. Comet scientists say the tail looks quite complex and it will take computer models to help understand exactly what's happening in STEREO's observations. The comet should remain visible to the naked eye through the end of March. Comet PanSTARRS (discovered June 2011) is named for the Panoramic Survey Telescope & Rapid Response System (Pan-STARRS) in Hawaii.

Σάββατο 9 Μαρτίου 2013

Naked-Eye Comet Pan-STARRS at Its Brightest This Weekend


Naked-Eye Comet Pan-STARRS at Its Brightest This Weekend

Date: 08 March 2013 Time: 06:00 AM ET

Lamborghini LP 750-4 Veneno - Παγκόσμια Πρεμιέρα price 3.000.000

In the year of its 50th anniversary Automobili Lamborghini is presenting an extremely exclusive model at the Geneva Motor Show 2013. Only three unique units of the Lamborghini Veneno will be built and sold. Its design is consistently focused on optimum aerodynamics and cornering stability, giving the Veneno the real dynamic experience of a racing prototype, yet it is fully homologated for the road. With a maximum output of 552 kW / 750 hp, the Veneno accelerates from 0 to 100 km/h in just 2.8 seconds and the top speed for this street-legal racing car stands at 355 km/h. It is priced at three million Euros plus tax -- and all three units have already been sold to customers.

The Lamborghini Veneno features a twelve-cylinder power unit with a displacement of 6.5 liters, an extremely fast-shifting 7-speed ISR transmission with 5 driving modes and permanent all-wheel drive, as well as a racing chassis with pushrod suspension and horizontal spring/damper units. Above all, however, the Veneno benefits from the very special expertise that Automobili Lamborghini possesses in the development and execution of carbon-fiber materials -- the complete chassis is produced as a CFRP monocoque, as is the outer skin of this extreme sports car. The inside, too, features innovative, Lamborghini-patented materials such as Forged Composite and CarbonSkin.

Fully in keeping with the tradition of the brand, the name of the Veneno originates from a legendary fighting bull. Veneno is the name of one of the strongest and most aggressive fighting bulls ever. He is also famous for being one of the fastest bulls in the history of bullfighting. His name became popular in 1914, when he fatally wounded the famous torero José Sánchez Rodríguez during the bullfight in the arena Sanlúcar de Barrameda's, Andalusia, Spain.


Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

Μη επανδρωμένο αεροσκάφος κρούσης


Μη επανδρωμένο αεροσκάφος κρούσης: συνδυασμός των γνώσεων δυο σχεδιαστικών γραφείων



беспилотник скат бпла вооружение беспилотник россия беспилотник беспилотный летающий аппарат

Οι ρωσικές εταιρίες Sukhoi και MiG, οι οποίες σήμερα υπάγονται στη δομή της Ενωμένης Αεροναυπηγικής Εταιρείας (United Aircraft Corporation – UAC), θα δημιουργήσουν ένα υπερσύγχρονο μη επανδρωμένο ιπτάμενο μέσο κρούσης για την Πολεμική Αεροπορία της Ρωσίας.

Αυτό ανακοίνωσε στους δημοσιογράφους ο Πρόεδρος της εταιρείας Μιχαήλ Πογκοσιάν. Η συνένωση του δυναμικού των δύο κορυφαίων γραφείων σχεδιασμού πρέπει να έχει ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη ενός ανταγωνιστικού αεροσκάφους με υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά.
Στην αεροπορική έκθεση MAKS 2007 η εταιρεία MiG επέδειξε μια πλήρους μεγέθους μακέτα του μη επανδρωμένου αεροσκάφους κρούσης Scat, το οποίο προορίζεται για την αναγνώριση επίγειων στόχων και την προσβολή τους με όπλα ακριβείας.
Η συσκευή βάρους 10 τόνων, κατασκευασμένη βάσει του σχήματος «Ιπτάμενη πτέρυγα», μπορεί να καλύψει απόσταση μέχρι και 4 χιλ. χλμ. Το μέγιστο ύψος πτήσης είναι 12 χλμ. Όμως η ασταθής οικονομική κατάσταση και η έλλειψη στελεχών της MiG έχουν επιβραδύνει σημαντικά την περαιτέρω εργασία προώθησης του σχεδίου. Ακριβώς σ΄ αυτό το στάδιο άρχισαν οι δηλώσεις για την αναγκαιότητα δημιουργίας από κοινού τέτοιου είδους ιπτάμενου μέσου από τα σχεδιαστικά γραφεία Mikoyan και Sukhoi.
Προς το παρόν είναι άγνωστο ποια θα είναι η τελική μορφή του κοινού μη επανδρωμένου αεροσκάφους. Όμως η συμμετοχή στο πρόγραμμα της MiG και το υψηλό επίπεδο προεργασίας κατά την ανάπτυξη της αντίληψης του Scat παρέχουν βάσιμους λόγους να πιστεύουμε ότι το σχέδιο της MiG θα αποτελέσει τη βάση της ανάπτυξής του.
Μια τέτοια συσκευή μπορεί να καταστεί άκρως σημαντικό στοιχείο της μαχητικής ισχύος της Πολεμικής Αεροπορίας της Ρωσίας. Τα σχεδόν αόρατα μη επανδρωμένα αεροσκάφη κρούσης, που μπορούν να επιτίθενται σε στόχους αμέσως μόλις τους εντοπίσουν, μπορούν να αποδεχτούν επωφελή τόσο σε μικρές συγκρούσεις, όσο και σε μεγάλης κλίμακας πολεμικές επιχειρήσεις. Σήμερα τέτοια ιπτάμενα μέσα δημιουργούνται στις Ηνωμένες Πολιτείες και την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η υστέρηση στην ανάπτυξη τέτοιων συσκευών μπορεί να έχει αρνητικές συνέπειες για την αμυντική ικανότητα της Ρωσίας.
Στη Ρωσία σήμερα προωθείται η ανάπτυξη αεροπλανοφόρου πολλαπλών στόχων. Οι εκπρόσωποι της Κεντρικής Διοίκησης του στόλου έχουν ήδη δηλώσει επανειλημμένα ότι στα καταστρώματα των υπό ανάπτυξη αεροπλανοφόρων πρέπει να σταθμεύουν και μη επανδρωμένα αεροσκάφη. Λαμβανομένων υπόψη των διαστάσεων του εν δυνάμει αεροσκάφους κρούσης, το οποίο μπορεί να δημιουργηθεί στα πλαίσια της αντίληψης του Scat, η πιθανότητα δημιουργίας έκδοσης καταστρώματος τέτοιου ιπτάμενου μέσου φαίνεται αρκετά υψηλή.
Ο επικεφαλής της Ενωμένης Αεροναυπηγικής Εταιρείας Μιχαήλ Πογκοσιάν δήλωσε ότι προς το παρόν το σχέδιο βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας. Λαμβανομένης υπόψη της πείρας που έχει αποκτηθεί και της υφιστάμενης τεχνικής βάσης, μπορούμε να υποθέσουμε ότι αυτό το στάδιο θα διαρκέσει περίπου δύο χρόνια και στη συνέχεια να αρχίσει το πειραματικό και σχεδιαστικό έργο της ανάπτυξης. Λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό δυναμικό των δύο κορυφαίων ρωσικών σχεδιαστικών γραφείων αεροναυπηγικής, μπορούμε να κάνουμε την πρόβλεψη ότι το ρωσικό μη επανδρωμένο αεροσκάφος κρούσης θα πραγματοποιήσει την πρώτη του πτήση το 2017 ή το 2018 και η σειριακή παραγωγή του μπορεί να αρχίσει πριν το τέλος αυτής της δεκαετίας.

Una gran 'plaga bíblica' de millones de langostas invade Israel

French workers clash with police over Goodyear tyre plant closure

18+ Syria Dictator Loses More Shabiha as Rebels Advance Nationwide 6-Mar...

Alexander McQueen Fall/Winter 2013-14 | Paris Fashion Week PFW | FashionTV

ΚΑΙ Η ΜΟΔΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ.

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

2014 Mercedes E500 (407hp) Facelift - First Impression (1080p FULL HD)

Shocking amateur footage of police beating a woman with sticks in India

Δυστυχως η ινδια ειναι μια τριτοκοσμικη χωρα στα δικαιωματα των γυναικων.
Τωρα που λενε οτι εχει και πυρινικο οπλοστασιο, στα δικαιωματα των ανδρων δεν ξερω τι γινετε.

Rare video: Volcano erupts in Russia's Far East

Demo Flight at SUN 'n FUN 2001 ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΝΕ ΣΤΟ ΑΜΕΣΟ ΜΕΛΟΝ.

Elephant Killed by Speeding Train in India

Δευτέρα 4 Μαρτίου 2013

2013 FIM MX1/MX2 Motocross World Championship GP - Losail - (QAT)

Pakistan: Karachi residents strike following latest bomb blast

Top 10 Plays of the Night: March 3rd

Machete killings during Kenyan election

Did a Comet Really Chill and Kill Clovis Culture?


meteor impact, crater
A 130-foot-meteor created the mile-wide Meteor Crater in Arizona. The comet proposed to have impacted life in North America was significantly larger, but no crater indicating its collision has been found.
CREDIT: Dan Durda 
A comet crashing into the Earth some 13,000 years ago was thought to have spelled doom to a group of early North American people, and possibly the extinction of ice age beasts in the region.
But the space rock was wrongly accused, according to a group of 16 scientists in fields ranging from archaeology to crystallography to physics, who have offered counterevidence to the existence of such a collision.
"Despite more than four years of trying by many qualified researchers, no unambiguous evidence has been found [of such an event]," Mark Boslough, a physicist at Sandia National Laboratories in New Mexico, told LiveScience.
"That lack of evidence is therefore evidence of absence."
Changing times
Almost 13,000 years ago, a prehistoric Paleo-Indian group known as the Clovis culture suffered its demise at the same time the region underwent significant climate cooling known as the Younger Dryas. Animals such as ground sloths, camels and mammoths were wiped out in North America around the same period. [Wipe Out: The 10 Most Mysterious Extinctions]
In 2007, a team of scientists led by Richard Firestone of the Lawrence Berkeley National Laboratory in California suggested these changes were the result of a collision or explosion of an enormous comet or asteroid, pointing to a carbon-rich black layer at a number of sites across North America. The theory has remained controversial, with no sign of a crater that would have resulted from such an impact.
"If a four-kilometer [2.5-mile] comet had broken up over North America only 12.9 thousand years ago, it is certain that it would have left an unambiguous impact crater or craters, as well as unambiguous shocked materials," Boslough said.
Boslough, who has spent decades studying the effects of comet and asteroid collisions, was part of a team that predicted the visibility of plumes from the impact of the 1994 Shoemaker-Levy 9 comet with Jupiter.
"Comet impacts may be low enough in density not to leave craters," Firestone told LiveScience by email.
He also points to independent research by William Napier at the University of Cardiff in the United Kingdom that indicates such explosions could have come from a debris trail created by Comet Encke, which also would not have left a crater.
A large rock plunging into the Earth's atmosphere may detonate in the air without coming into contact with the ground. Such an explosion occurred in Siberia in the early 20th century; the explosive energy of the so-called Tunguska event was more than 1,000 times more powerful than the atomic bomb dropped on Hiroshima.
"No crater was formed at Tunguska, or the recent Russian impact," Firestone said.
But Boslough said this math doesn't add up. The object responsible for the Tunguska event was very small, about 130 to 160 feet (40 to 50 meters) wide, while the recent explosion over Russia was smaller, about 56 feet (17 meters). The proposed North American space rock linked with the Clovis demise is estimated to have been closer to 2.5 miles (4 kilometers) across.
"The physics doesn't support the idea of something that big exploding in the air," he said, noting that the original research team doesn't provide any explanation or models for how such a breakup might occur. [The 10 Greatest Explosions Ever]
If such a large object crashed into the Earth, the resulting crater would be too large to miss, particularly when it was only a few thousand years old, Boslough said. He pointed to Meteor Crater in Arizona, which is three times as old and formed by an object "a million times smaller in terms of explosive energy."
"Meteor Crater is an unambiguous impact crater with unambiguous shocked minerals," Boslough said. If a 2.5-mile comet had broken into pieces, it could have made a million Meteor Craters, he added.
Firestone argued that water or ice could have absorbed the impact, possibly leaving behind no crater.
Boslough disagreed. Even if the comet had plunged into the ice sheet covering much of North America, the crater formed beneath it would still be sizable. "We wouldn't be able to miss that right now — it would be obvious," Boslough said.
The arguments and evidence against the impact were published in the December 2012 American Geophysical Union monograph.
"Extraordinary claims require extraordinary evidence"
Powerful impacts are Boslough's field, but the other 15 scientists working on the paper offered up other sources of counterevidence for the existence of a collision.
"We all independently came to the conclusion that the evidence doesn't support a Younger Dryas impact," Boslough said. [Asteroid Basics: A Space Rock Quiz]
"We all came to this based on our own very narrow piece of the puzzle."
For instance, the initial team studying the event announced the discovery of a carbon-rich black layer, colloquially known as a "black mat," at a number of sites in North America. Containing charcoal, soot and nanodiamonds, such material could be formed by a violent collision.
But this isn't the only possible source.
"The things they call impact markers are not necessarily indicators of high-pressure shocks," Boslough said. "There are other processes that potentially could have formed them."
Speaking of the black mat found in central Mexico, Firestone said, "Boslough is correct that there are other black mats, but these are dated to 12,900 years ago at the time of impact." He points to independent research published this fall that located hundreds to thousands of samples.
However, radiocarbon dating of one of the sites in Gainey, Mich., suggested its samples were contaminated.
Melted rock formations and microscopic diamonds found in a lake in Central Mexico last year were also suggested as evidence for the collision, but Boslough's team disagrees with the age of the sediment layer in the region.
Boslough said the standard for indicating a strong shock occurred is pretty high in the impact community, and the findings by the original team don't meet them. Nor do they offer up any physical models that propose how an impact or airburst would have occurred — and the ones Boslough has run just don't pan out.
"It's really a stretch to claim that there was this large impact event with no crater and no unambiguous shock material, because large impacts are such rare events," Boslough said.
"When somebody is making a claim that something extraordinary happened, something out of the ordinary and with a very low probability, and they have ambiguous evidence, then the default is that it didn't happen," he continued.
"Extraordinary claims require extraordinary evidence."
Firestone stands firm.

"All the evidence has now been confirmed by others," he said.
"Boslough has no data supporting his arguments, and ignores the counter arguments of Bill Napier."

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

HD SHOWTIME


500-million-year-old sea creature unearthed

2013 CAN-AM OUTLANDER X-MR 650 SSTG2 FRAME @ ALCOA GOOD TIMES

Pre-Incan Mummies Discovered In Peru

2013 Acura ZDX - Driving City



2013 Acura ZDX Luxury Crossover To Get Numerous Enhancements in its Final Model Year

The innovative and stylish Acura ZDX crossover vehicle, introduced in 2009, will receive numerous styling and technology enhancements for the 2013 model year, which will be the final year on the market for ZDX as the Acura brand sharpens its focus on new models and core products, the company announced today.

The 2013 ZDX will receive several new features, including a redesigned front grille, front and rear parking sensors, power folding side mirrors and safety features such as Forward Collision Warning (FCW) and Lane Departure Warning (LDW). The 2013 Acura ZDX will go on sale October 19, 2012, with a manufacturer's suggested retail price (MSRP) starting at $50,920*.

"People shopping for a luxury crossover vehicle will find the Acura ZDX an even more attractive product," said Jeff Conrad, vice president and general manager of the Acura Division. "Moving forward, we will continue to advance the Acura lineup with a focus on new core models, like the recently redesigned RDX and the upcoming all-new RLX flagship sedan, that provide the ideal balance of performance and fuel efficiency that is right for each product and a driving experience that is dynamic and emotional."

The ZDX is built in the same Alliston, Ontario plant as the Acura MDX, which shares the platform with ZDX. As a result, ZDX production will be discontinued in conjunction with the transfer of the popular MDX to the company's Lincoln, Alabama plant in early 2013 (as previously announced).

For 2013, the Acura ZDX will be sold as a single, valued-added package offering clients greater value on a luxury scale. Robust features now standard on the 2013 ZDX include the 435-watt Acura/ELS Surround® 10-speaker audio system with 15 GB hard disk drive (HDD) memory, Acura Navigation System with Voice Recognition™, 8-inch high-resolution VGA display, multi-view rear view camera, Bluetooth® HandsFreeLink® wireless telephone interface, ventilated and heated front seats with perforated premium Milano leather seating surfaces, Keyless Access System (with Smart Entry and pushbutton ignition) and dual-zone automatic climate control system.

The ZDX will receive several new exterior features for 2013, such as a redesigned front grille, front and rear bumpers with integrated parking sensors, power-folding auto-dimming side mirrors and a dark accent on the wheels for a sportier finish. The interior receives a new trim finish on the center console and a high contrast interior option.

Forward Collision Warning (FCW) and Lane Departure Warning (LDW) are two new safety features for the 2013 ZDX. The Forward Collision Warning (FCW) system can detect vehicles ahead of the ZDX. If the FCW system determines that a collision is possible with a detected vehicle, it provides the driver with visual and audio alerts to encourage avoidance actions. Lane Departure Warning (LDW) uses a camera mounted between the windshield and the rear-view mirror to detect lane lines on the road. If the driver begins to drift out of a detected lane without using the turn indicator, the system will provide the driver with visual and audible alerts.

The 2013 ZDX is equipped with an all-aluminum 3.7-liter V-6 engine that develops 300 horsepower and 270 lb-ft of torque. Performance is further enhanced by the ZDX's Sequential SportShift 6-speed automatic transmission that is designed to satisfy the most discerning enthusiast drivers. The 2013 ZDX EPA city/highway/combined fuel mileage is rated at 16/23/19 mpg**.

For customers seeking a great balance of utility and performance Acura will continue to offer vehicles in the luxury crossover space with the 5-passenger RDX and the TSX Sport Wagon. Acura also will continue to provide ZDX customers with a high-level of service and parts support throughout the life of their vehicles.

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Patriot missiles in Turkey 'for defence only'

Ο μετεωρίτης μετέφερε μια νέα μορφή ζωής;


Ο μετεωρίτης μετέφερε μια νέα μορφή ζωής;


23.02.2013, 10:25

челябинск метеорит челябинск озеро чебаркуль
Φωτογραφία: ΡΙΑ-Νόβοστι

Οι επιστήμονες παρουσίασαν τα πρώτα αποτελέσματα των αναλύσεων των θραυσμάτων, που έχουν βρεθεί, από το μετεωρίτη, ο οποίος έπεσε στην Περιφέρεια του Τσελιάμπινσκ. Η χημική εξέτασή τους επιβεβαίωσε ότι έχουν εξωγήινη προέλευση.

Στην περιοχή της λίμνης Τσεμπαρκούλ οι επιστήμονες κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν περίπου 50 μικρά θραύσματα του μετεωρίτη μεγέθους μερικών χιλιοστόμετρων. Με τη βοήθεια των σύγχρονων υπερευαίσθητων συσκευών κατέστη δυνατό να προσδιοριστεί ο τύπος του ουράνιου σώματος. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ότι πρόκειται για έναν κλασικό πετρώδη μετεωρίτη, εξήγησε στη «Φωνή της Ρωσίας» ο επικεφαλής της αποστολής του Πανεπιστημίου των Ουραλίων για την αναζήτηση του μετεωρίτη Βίκτορ Γκροχόφκσι:
Πρόκειται για έναν κλασικό πετρώδη μετεωρίτη, που ονομάζουμε «κοινό χονδρίτη». Στη σύστασή του έχει εντοπιστεί η συνηθισμένη περιεκτικότητα σε ορυκτά: ολιβίνη, αδιαφανή ορυκτά, τροϊλίτης, καμασίτης, ενώσεις, που μπορούν να σχηματιστούν μόνο στο Διάστημα. Στη Γη παρόμοιοι συνδυασμοί και δομές δεν υπάρχουν.
Οι επιστήμονες διέψευσαν ως αντιεπιστημονικές και ορισμένες φήμες, που εμφανίστηκαν στο Διαδίκτυο. Ειδικότερα ότι μαζί με τον μετεωρίτη μεταφέρθηκε στη Γη και μια νέα μορφή ζωής με τη μορφή βακτηρίων ή ιών. Αυτό είναι αδύνατο, λένε οι επιστήμονες. Τα θραύσματα, που εντοπίστηκαν, επιβεβαίωσαν ότι δεν πρόκειται για ανθρακώδη χονδρίτη, ο οποίος μπορεί να περιέχει στοιχεία οργανικών ενώσεων.
Φυσικά για τη λεπτομερή ανάλυσή του θα απαιτηθούν μεγαλύτερα κομμάτια. Ένα από αυτά έπεσε στη λίμνη Τσεμπαρκούλ, σχηματίζοντας οπή διαμέτρου σχεδόν οκτώ μέτρων, αλλά προς το παρόν δεν κατέστη δυνατό να εντοπιστεί στη θέση αυτή.
Άλλο ένα ερώτημα, στο οποίο οι επιστήμονες πρέπει να δώσουν απάντηση είναι γιατί ο μετεωρίτης βάρους περίπου 10.000 τόνων δεν είχε καταγραφεί ούτε σε έναν επίγειο σταθμό παρατήρησης του Διαστήματος. Έγινε δυνατός ο εντοπισμός του μόνο κατά την είσοδό του στα πυκνά στρώματα της ατμόσφαιρας. Η πύρινη σφαίρα κατευθυνόταν στη Γη με ταχύτητα περίπου 30 χιλιόμετρα το δευτερόλεπτο, λέει ο αντιπρόεδρος της Επιτροπής για τους μετεωρίτες της Ρωσικής Ακαδημίας Επιστημών Μιχαήλ Ναζάροφ:
Στο Διάστημα δεν καταγράφηκε, διότι ήταν μικρός σύμφωνα με την κλίμακα μεγέθους των αστεροειδών. Εφόσον τον παρατηρήσαμε κατά την είσοδό του στην ατμόσφαιρα, τότε πρέπει να υπολογίσουμε ότι η πτήση του εντός της ατμόσφαιρας, όπου διακρίνεται καθαρά και εμφανίζεται με τη μορφή βολίδας, διαρκεί περίπου μισό λεπτό. Στο χρόνο αυτό είναι δυνατόν μόνο να δοκιμάσουμε να προβλέψουμε πού ενδέχεται να πέσει και πόση θα είναι η εκλυόμενη ενέργεια. Αλλά να ληφθούν κάποια προληπτικά μέτρα, ώστε να εκκενωθούν περιοχές από τον πληθυσμό, είναι πρακτικά αδύνατο.
Στην Περιφέρεια του Τσελιάμπινσκ την ίδια στιγμή συνεχίζεται η εξάλειψη των συνεπειών της πτώσης του μετεωρίτη. Το ωστικό κύμα έσπασε τους υαλοπίνακες σε πολλά κτήρια. Δεν υπάρχουν νεκροί από το συμβάν, αλλά περισσότεροι από χίλιοι άνθρωποι τραυματίστηκαν από θραύσματα τζαμιών. Περίπου 40 άτομα νοσηλεύονται έως και τώρα στα νοσοκομεία.
Ο επικεφαλής του υπουργείου Εκτάκτων Αναγκών της Ρωσίας Βλαντίμιρ Πουτσκόφ υπολογίζει ότι το περιστατικό με τον μετεωρίτη του Τσελιάμπινσκ θα ωθήσει τους επιστήμονες στη δημιουργία τεχνολογιών παρακολούθησης των μικρών βολίδων. Ο ίδιος επίσης αναμένει από τους επιστήμονες προτάσεις σχετικά με το πώς θα ελαχιστοποιηθεί η επίδραση των βροχών των μετεωριτών σε κατοικημένες περιοχές, όπως οι πόλεις.

Cactus Bodyslam Stunt

H ΤΡΕΛΑ ΔΕΝ ΠΑΗ ΣΤΑ ΒΟΥΝΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ