BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 26 Ιανουαρίου 2017

Δημοσιοποιηση στοιχείων ταυτότητας και φωτογραφιών (38) ημεδαπών, μελών δύο (2) εγκληματικών οργανώσεων που διέπρατταν ληστείες και διακεκριμένενες κλοπές από οικίες στην Αττική και στην Επικράτεια

Η σημερινή παρουσίαση αποκτά ένα ξεχωριστό χαρακτήρα γιατί η Ελληνική Αστυνομία κατάφερε ένα αποφασιστικό, ένα καίριο «χτύπημα» στο πλέον δομημένο και άρτια οργανωμένο εγκληματικό δίκτυο, που δρούσε συστηματικά τα τελευταία χρόνια, διαπράττοντας σωρεία ληστειών και διαρρήξεων σε όλη τη χώρα.
Μετά από έρευνες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, που διήρκεσαν πάνω από ένα χρόνο, καταφέραμε:
  • να διακριβώσουμε πλήρως όλο το εύρος της εγκληματικής δραστηριότητας του δικτύου,
  • να ταυτοποιήσουμε τα αρχηγικά στελέχη, που διεύθυναν τις δυο εγκληματικές οργανώσεις και τις πέντε υποομάδες που το συγκροτούσαν και
  • να αποδομήσουμε οριστικά τη δράση τους.
Από την πρόοδο και την κλιμάκωση των ερευνών μας διαπιστώθηκε ότι το εγκληματικό δίκτυο είχε ως «ορμητήριο» περιοχές της Δυτικής Αττικής, όπου λειτουργούσε ο κεντρικός πυρήνας των οργανώσεων, με κύριο αντικείμενο το σχεδιασμό και το συντονισμό της δράσης των υποομάδων.
Επιπλέον από την αξιολόγηση και αξιοποίηση των ερευνητικών δεδομένων και την ανάλυση του «προφίλ» του εγκληματικού δικτύου, διακριβώθηκε ότι οι εγκληματικές οργανώσεις διέθεταν ποιοτικά χαρακτηριστικά «επαγγελματικού τύπου» διάπραξης των αδικημάτων που δραστηριοποιούντο.
Ειδικότερα:
  • ήταν διαρθρωμένες σε δομικό μοντέλο «μαφίας οικογενειακού σχήματος»
  • λειτουργούσαν με βάση σχεδιασμό, που προέβλεπε αυτοτελή και αυτόνομη δράση,
  • είχαν κατανείμει διακριτούς ρόλους, σε όλα τα στάδια της εγκληματικής τους δραστηριότητας,
  • κατηύθυναν και συντόνιζαν τις ενέργειες τους, σε προκαθορισμένους χρονικά και γεωγραφικά χώρους και περιοχές,
  • διέθεταν επιμέρους βραχίονες, που κάλυπταν όλο το πλέγμα της δράσης τους, από την πληροφοριακή υποστήριξη και τα προπαρασκευαστικά στάδια μέχρι τον τρόπο διάθεσης των κλοπιμαίων και τη νομιμοποίηση των παράνομων εσόδων τους
  • στο αμιγώς επιχειρησιακό σκέλος χρησιμοποιούσαν εξειδικευμένη επιχειρησιακή μεθοδολογία και τεχνογνωσία, ενώ λάμβαναν ιδιαίτερα μέτρα προστασίας για να αποφύγουν τον εντοπισμό και τη σύλληψη από τις αστυνομικές Αρχές.
Επιπλέον αξίζει να επισημανθεί ότι τα ηγετικά στελέχη του εγκληματικού δικτύου, έχοντας αποκομίσει από την εγκληματική τους δραστηριότητα μεγάλη οικονομική επιφάνεια, ζούσαν πολυτελή ζωή χωρίς να έχουν επαγγελματική δραστηριότητα ή άλλους πόρους διαβίωσης.
Για την εξάρθρωση του εγκληματικού δικτύου, την Τρίτη 2 Νοεμβρίου, πραγματοποιήσαμε μια από τις μεγαλύτερες αστυνομικές επιχειρήσεις των τελευταίων ετών, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 1.000 Αστυνομικοί από διάφορες Υπηρεσίες και τριάντα επτά (37) Δικαστικοί Λειτουργοί.
Κατά τη διάρκεια της επιχείρησης:
  • συλλάβαμε σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες περιοχές 41 μέλη του εγκληματικού δικτύου.
  • πραγματοποιήσαμε περισσότερες από (60) έρευνες και
  • κατασχέσαμε - μεταξύ άλλων -πάνω 600.000 ευρώ σε μετρητά, (120) κιλά ασημιού σε ράβδους, φύλλα χρυσού, χρυσές λίρες, πλήθος χρυσαφικών – κοσμημάτων μεγάλης αξίας και περισσότερα από (60) πολυτελή οχήματα.
Από τη μορφολογία των υποθέσεων διαγράφεται ότι τα μέλη του εγκληματικού δικτύου εμπλέκονται σε εκατοντάδες περιπτώσεις ληστειών και διαρρήξεων, ενώ το οικονομικό όφελος που αποκόμισαν εκτιμάται ότι ανέρχεται σε δεκάδες εκατομμύρια ευρώ. Μέχρι στιγμής έχουν συνδεθεί προανακριτικά με (300) περίπου υποθέσεις.
Θα ήθελα να συγχαρώ τις Υπηρεσίες της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, που συμμετείχαν στις έρευνες και στην επιχείρηση της εξάρθρωσης και κατάφεραν να τερματίσουν τη δράση του εγκληματικού αυτού δικτύου και ειδικότερα την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βορειανατολικής Αττικής και το Τμήμα Ασφαλείας Αμαρουσίου.
Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ τις Διευθύνσεις Ειδικών Αστυνομικών Δυνάμεων και Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής, τη Διεύθυνση Εγκληματολογικών Ερευνών, τη Διεύθυνση Ασφαλείας Θεσσαλονίκης, την Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Κατερίνης και το Τμήμα Ασφαλείας Βέροιας, για την άψογη συνεργασία που είχαμε σε όλα τα στάδια χειρισμού της μεγάλης αυτής υπόθεσης.
Επιβεβαιώνεται για άλλη μια φορά ότι η σκληρή δουλειά και η μεθοδική έρευνα, σε συνδυασμό με τη στενή συνεργασία των Υπηρεσιών, στο πλαίσιο του ενιαίου επιχειρησιακού δόγματος της Αστυνομίας, αποτελούν την αιχμή του δόρατος στο διαρκή αγώνα που καταβάλλουμε για την αντιμετώπιση της εγκληματικότητας και την προστασία των πολιτών και του κοινωνικού συνόλου.
Λεπτομέρειες για την υπόθεση θα σας δώσει η Εκπρόσωπος Τύπου του Σώματος.
Ευχαριστώ πολύ»
Εκπρόσωπος Τύπου Ελληνικής Αστυνομίας, Αστυνόμος Β’ Ιωάννα Ροτζιώκου :
«Όπως σας ανέφερε και ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, εξαρθρώσαμε δύο (2) πολυμελείς εγκληματικές ομάδες, οι οποίες διαρθρωμένες σε υποομάδες, διέπρατταν συστηματικά ληστείες και διακεκριμένες περιπτώσεις κλοπών από κατοικίες σε διάφορες περιοχές της επικράτειας.
Για την αποδόμηση των εγκληματικών δικτύων οργανώθηκε προχθές (2-11-2016), ταυτόχρονη αστυνομική επιχείρηση πανελλαδικής κλίμακας, την οποία συντόνισε η Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βορειοανατολικής Αττικής και συμμετείχαν πάνω από 1.000 αστυνομικοί διαφόρων υπηρεσιών.
Συγκεκριμένα, συμμετείχαν κλιμάκια αστυνομικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, των Διευθύνσεων Άμεσης Δράσης και Αστυνομικών Επιχειρήσεων Αττικής, της Ειδικής Κατασταλτικής Αντιτρομοκρατικής Μονάδας, των Ομάδων Πρόληψης και Καταστολής Εγκληματικότητας, του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών, της Διεύθυνσης Ασφαλείας Θεσσαλονίκης και της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Κατερίνης, των Τμημάτων Ασφαλείας Αμαρουσίου και Ραφήνας καθώς και τοπικών Διευθύνσεων Αστυνομίας της χώρας.
Στο πλαίσιο της επιχείρησης εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν συνολικά (41) άτομα, ηλικίας από 19 έως 66 ετών (38 ημεδαποί, 1 υπήκοος Συρίας, 1 υπήκοος Αλβανίας και 1 ομογενής από το Καζακσταν). Ταυτόχρονα, έχουν ταυτοποιηθεί άλλα (48) άτομα για τη συμμετοχή τους στις παράνομες δραστηριότητες των οργανώσεων, οι οποίοι και αναζητούνται για να συλληφθούν, μεταξύ των οποίων και τρεις αστυνομικοί.
Η εξάρθρωση των εγκληματικών οργανώσεων είναι αποτέλεσμα πολύμηνων και στοχευμένων αστυνομικών ερευνών και αναζητήσεων, οι οποίες υλοποιήθηκαν μετά από κατάλληλη αξιοποίηση - διασταύρωση στοιχείων, ταυτοποίηση του προφίλ των εμπλεκομένων ( profiling ) και αξιοποίηση ειδικών ανακριτικών τεχνικών.
Από τις παραπάνω έρευνες διακριβώθηκε όλο το εύρος της παράνομης δραστηριότητας των εγκληματικών δικτύων και συγκεκριμένα:
  • Εξακριβώθηκε η σύνθεση των μελών που αποτελούσαν κάθε εγκληματική ομάδα και υποομάδα, τα οχήματα που χρησιμοποιούσαν, οι διευθύνσεις διαμονής τους και οι λοιποί χώροι (καβάτζες) που διατηρούσαν.
  • Διευκρινίσθηκαν οι ρόλοι και η ιεραρχική σχέση των μελών κάθε ομάδας και υποομάδας.
  • Εξακριβώθηκε η μεθοδολογία δράσης τους ( modus operandi ) και οι διασυνδέσεις τους σε όλη την επικράτεια.
  • Διαπιστώθηκε και εξετάζεται η περαιτέρω εμπλοκή Αστυνομικών, οι οποίοι κατά περίπτωση παρείχαν πληροφορίες ή ενεργούσαν με μέλη των ομάδων στην τέλεση αξιόποινων πράξεων
  • Διαπιστώθηκε η νομιμοποίηση εσόδων από τις εγκληματικές τους δραστηριότητες, τα οποία επένδυαν σε κατασκευές πολυτελών κατοικιών και αγορά πολυτελών αυτοκινήτων.
Αναφορικά με τη μεθοδολογία δράσης ( modus operandi ) τους, διαπιστώθηκε η παράλληλη, διαρκής και δομημένη δράση των (2) εγκληματικών οργανώσεων, καθένα από τα οποία δρούσε αυτοδύναμα και ανεξάρτητα από το άλλο. Οι δυο οργανώσεις διατηρούσαν άμεση και συνεχή επικοινωνία μεταξύ τους, αναφορικά με τους τομείς δραστηριοποίησης τους, ώστε να μη συμπίπτει χρονικά και τοπικά η δράση τους.
Ωστόσο, σε περιπτώσεις επιπλοκών και συλλήψεων, τα μέλη της μίας οργάνωσης υποστήριζαν «επιχειρησιακά» τις δραστηριότητες της άλλης ομάδας.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό των εγκληματικών οργανώσεων είναι η ιεραρχική δομή, η σαφήνεια ως προς την κατανομή των ρόλων των μελών τους καθώς και η αφθονία υλικοτεχνικού εξοπλισμού, όπως πλήθος οχημάτων, διαρρηκτικών εργαλείων και ασυρμάτων πομποδεκτών, που τους διευκόλυνε στην διάπραξη των κλοπών και στην αποφυγή της σύλληψής τους.
Τα κλοπιμαία τα προωθούσαν σε συγκεκριμένους κλεπταποδόχους, οι οποίοι έχοντας αναπτύξει «κατάλληλο δίκτυο πελατών», τα διέθεταν στην αγορά, αποκομίζοντας με τον τρόπο αυτό μεγάλα παράνομα οικονομικά οφέλη, που διαμοιράζονταν με τα μέλη της οργάνωσης.
Με τον τρόπο αυτό, τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων είχαν καταφέρει να διατηρούν στη κατοχή τους, για ελάχιστο χρονικό διάστημα, τα κλοπιμαία, ώστε να μην είναι δυνατή η διασύνδεσή τους με τις κλοπές που είχαν διαπράξει, σε περίπτωση αστυνομικού ελέγχου.
Τα μέλη της οργάνωσης χρησιμοποιούσαν ιδιαίτερα τεχνάσματα, προκειμένου να αποπροσανατολίσουν τις έρευνες των διωκτικών Αρχών και να αποφεύγουν τον εντοπισμό και τη σύλληψη τους. Πιο συγκεκριμένα:
· Παρακολουθούσαν τις συχνότητες του κέντρου της Άμεσης Δράσης μέσω ασυρμάτων, στις περιοχές όπου δραστηριοποιούνταν, με σκοπό την άμεση ενημέρωση των συνεργών τους και την έγκαιρη διαφυγή τους σε περίπτωση κινητοποίησης των αστυνομικών δυνάμεων. Μάλιστα, γνώριζαν πολύ καλά την κωδικοποίηση των σημάτων και των εντολών των ενδοασυρματικών επικοινωνιών, για τις οποίες είχαν ενημερωθεί από τους αστυνομικούς συνεργούς τους.
  • Χρησιμοποιούσαν κατάλληλο εξοπλισμό κατά τη διάπραξη των κλοπών όπως γάντια και αυτοσχέδιες κουκούλες, με σκοπό το δυσχερή εντοπισμό αποτυπωμάτων και βιολογικού υλικού.
  • Παραλάμβαναν τον εξοπλισμό τους (κινητά τηλέφωνα, διαρρηκτικά εργαλεία, κουκούλες, γάντια κ.λπ.) από ειδικά διαμορφωμένους χώρους, πριν από την τέλεση των διαρρήξεων.
  • Επικοινωνούσαν μεταξύ τους με συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας, ενεργοποιημένες με στοιχεία άλλων ατόμων ( ghost phones ), ενώ συνομιλούσαν μεταξύ τους με κωδικοποιημένες εκφράσεις και σύνθετη ορολογία.
  • Χρησιμοποιούσαν «στόλο» οχημάτων μεγάλης ιπποδύναμης, τα οποία τα μεταβίβαζαν σε ανυποψίαστα ή και ανύπαρκτα άτομα. Επιπλέον, για το δυσχερή εντοπισμό των οχημάτων τους, αφαιρούσαν πινακίδες κυκλοφορίας από άλλα οχήματα και τις τοποθετούσαν στα δικά τους, φροντίζοντας να αλλάζουν συνεχώς τα χαρακτηριστικά τους με τη χρήση μεμβρανών διαφορετικού χρώματος.
  • Επέλεγαν για την οδήγηση των οχημάτων τους έμπειρους οδηγούς, οι οποίοι λάμβαναν ιδιαίτερα μέτρα αντιπαρακολούθησης (για παράδειγμα πραγματοποίηση ελιγμών, αυξομείωση ταχύτητας κ.λπ.). Επίσης, σε περιπτώσεις εντοπισμού τους από αστυνομικούς, ακολουθούσε πάντα καταδίωξη και δεν δίσταζαν ακόμα και να εμβολίσουν τα αστυνομικά οχήματα.
Τα μέλη των εγκληματικών οργανώσεων, στο πλαίσιο της παράνομης δράσης τους, αποκόμιζαν πολύ μεγάλα οικονομικά οφέλη, που τους παρείχαν τη δυνατότητα να διαβιούν σε πολυτελείς κατοικίες – μεζονέτες, σε περιοχές της Δυτικής Αττικής και της Θεσσαλονίκης και να κατέχουν υπερπολυτελή αυτοκίνητα.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι οι δράστες επιδίδονταν συστηματικά σε βανδαλισμούς των οικιών, προκαλώντας σε αυτές και στον εξοπλισμό τους μεγάλες υλικές ζημιές. Μάλιστα σε κάποιες περιπτώσεις άφηναν ακόμα και τις βρύσες ανοικτές προκειμένου να πλημμυρίσουν τις οικίες.
Πιο αναλυτικά, για τη διάρθρωση των δύο εγκληματικών δικτύων προκύπτουν τα εξής:
Η πρώτη εγκληματική οργάνωση αποτελούνταν από (4) αυτοτελείς επιχειρησιακές υποομάδες, τις οποίες διεύθυναν (4) αρχηγικά μέλη. Τα αρχηγικά μέλη ήταν επιφορτισμένα με το συντονισμό των περιοχών, των χρονικών διαστημάτων και των στόχων που θα «επιχειρούσαν», ώστε η δράση της ομάδας τους να μην συμπίπτει με αυτή των άλλων υποομάδων.
Οι επιμέρους ομάδες πραγματοποιούσαν, διαρρήξεις σε πολυτελείς κατοικίες , από τις οποίες αφαιρούσαν χρήματα, κοσμήματα, χρηματοκιβώτια και άλλα τιμαλφή.
Σημαντικό ρόλο στη δράση της οργάνωσης διαδραμάτιζε μία από τις υποομάδες, η οποία αποτελούταν από επίλεκτα μέλη και των άλλων τριών και δραστηριοποιούταν αποκλειστικά στη διάρρηξη γραφείων εργοστασίων και εταιριών. Στην περίπτωση αυτή, αφαιρούσαν συνήθως χρηματοκιβώτια, που περιείχαν μεγάλα χρηματικά ποσά, όπως επίσης προέβαιναν στην διάρρηξη αυτόματων μηχανημάτων ανάληψης χρημάτων (Α.Τ.Μ.) τόσο στην Αττική, όσο και στην ευρύτερη επικράτεια.
Αναφορικά με τη μεθοδολογία της συγκεκριμένης εγκληματικής ομάδας, μεταξύ άλλων προκύπτει ότι τα μέλη της προέβαιναν σε αποπροσανατολιστικά τηλεφωνήματα στο τηλεφωνικό κέντρο της Άμεσης Δράσης, καταγγέλλοντας ψευδή περιστατικά σε σημεία, τα οποία απείχαν γεωγραφικά από την περιοχή δράσης τους.
Όπως προέκυψε μέχρι στιγμής από την εξέλιξη της έρευνας, η συγκεκριμένη εγκληματική οργάνωση εμπλέκεται σε περισσότερες από (250) περιπτώσεις κλοπών – διαρρήξεων σε διάφορες περιοχές της Αττικής και κυρίως στα Βορειαονατολικά Προάστια (Κηφισιά, Εκάλη, Νέα Ερυθραία, Άγιο Στέφανο, Πικέρμι, Ραφήνα κ.λπ.) καθώς και σε περιοχές της Θεσσαλονίκης και της Κατερίνης.
Η δεύτερη εγκληματική οργάνωση διέπραττε κλοπές – διαρρήξεις σε οικίες κυρίως της Δυτικής Αττικής, όπου αφαιρούσαν χρήματα, χρηματοκιβώτια και άλλα τιμαλφή.
Τη συγκεκριμένη οργάνωση διηύθυνε ένα μέλος της και κύριο χαρακτηριστικό της ήταν ότι χρησιμοποιούσε ως «επιχειρησιακά» οχήματα, συνηθισμένα μικρά αυτοκίνητα πόλης, ώστε να μην προκαλούν την προσοχή των διωκτικών Αρχών και των πολιτών.
Για τη συγκεκριμένη εγκληματική ομάδα προκύπτει, ότι είχε επεκτείνει τη δράση της και σε άλλες περιοχές της χώρας και συγκεκριμένα στην Αλεξανδρούπολη, τα Ιωάννινα, τη Θεσσαλονίκη, την Ορεστιάδα κ.λπ. Παράλληλα, το αρχηγικό της μέλος με σκοπό τον εντοπισμό κατάλληλων προς διάρρηξη οικιών, πραγματοποιούσε συχνά ταξίδια στις προαναφερόμενες πόλεις και με τη βοήθεια μελών που διαβιούσαν σε αυτές, προχωρούσαν σε προπαρασκευαστικές πράξεις και στη συνέχεια σε διαρρήξεις και κλοπές.
Στο πλαίσιο της εγκληματικής της δραστηριότητας, τα μέλη της, πραγματοποίησαν περισσότερες από (50) περιπτώσεις κλοπών – διαρρήξεων.
Σε περισσότερες από (60) έρευνες που πραγματοποιήθηκαν, παρουσία δικαστικών λειτουργών, σε κατοικίες, καταστήματα και άλλους χώρους των δραστών, μεταξύ άλλων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, χρηματικό ποσό που ξεπερνά τις 600.000 ευρώ, τραπεζικά βιβλιάρια καταθέσεων με μεγάλα χρηματικά ποσά, χρυσές λίρες και φύλλα χρυσού, ράβδοι ασημιού άνω των 120 κιλών, πλήθος κοσμημάτων – χρυσαφικών, ρολογιών και λοιπών τιμαλφών ιδιαίτερα μεγάλης αξίας.
Επιπλέον, βρέθηκαν πυροβόλα όπλα, φυσίγγια, μαχαίρια, ασύρματοι και πολύ μεγάλος αριθμός διαρρηκτικών εργαλείων, όπως κατσαβίδια, κόφτες, τροχοί κ.λπ., κινητά τηλέφωνα, πλήθος ηλεκτρονικών συσκευών καθώς και ποσότητες ναρκωτικών.
Τέλος, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους βρέθηκαν και κατασχέθηκαν περισσότερα από (60) οχήματα μεταξύ των οποίων, τα «επιχειρησιακά» τους οχήματα και μεγάλος αριθμός υπερπολυτελών αυτοκινήτων.
Οι δράστες με την κακουργηματικού χαρακτήρα δικογραφία οδηγήθηκαν στις αρμόδιες Εισαγγελικές αρχές. Βαρύνονται – κατά περίπτωση – για τα αδικήματα της σύστασης και συμμετοχής σε εγκληματική οργάνωση, της ληστείας και των διακεκριμένων κλοπών, κατά συναυτουργία και κατ’ εξακολούθηση, της αποδοχής και διάθεσης προϊόντων εγκλήματος, κατ’ εξακολούθηση, της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες, της πλαστογραφίας και της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.»



Συγκεκριμένα πρόκειται για τους:
1. ΠΑΝΤΖΟ Σταύρο (ψευδώνυμο: ΧΗΛΑΣ-ΨΗΛΟΣ) του Δημητρίου και της Ζωής, γεννηθέντα την 6-9-1983 στα Τρίκαλα
2. ΧΑΛΚΙΑ Βασίλειο (ψευδώνυμο: ΜΑΚΗΣ-ΣΑΤΑΝΑΣ) του Κωνσταντίνου και της Μαρίας, γεννηθέντα την 31-12-1987 στην Αθήνα
3. ΣΑΡΑΦΗ Γεώργιο (ψευδώνυμο: ΝΕΝΕΣ) του Χρήστου και της Φρόσως, γεννηθέντα την 21-9-1983 στη Λάρισα
4. ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ Μάριο (ψευδώνυμο: ΠΙΝ-ΠΙΝ) του Παναγιώτη και της Αγάπης, γεννηθέντα την 2-07-1997 στην Αθήνα
5. ΣΑΜΠΑΝΗ Δημήτριο (ψευδώνυμο: ΧΑΖΟΥΛΗΣ) του Γεωργίου και της Ελισάβετ, γεννηθέντα την 9-7-1982 στη Χαλκίδα
6. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟ Παρασκευά (ψευδώνυμο: ΝΤΟΥΝΤΟΥΚΗΣ – ΠΑΡΙΣ) του Νεκταρίου και της Μαρίας, γεννηθέντα την 5-3-1995 στη Ρόδο
7. ΠΑΝΤΖΟ Μιχαήλ (ψευδώνυμο: ΠΑΡΤΑΟΥΛΑΣ) του Δημητρίου και της Ζωής, γεννηθέντα την 22-2-1987 στον Πειραιά
8. ΒΙΛΑΝΑΚΗ Άγγελο (ψευδώνυμο: ΑΡΑΠΟΣ) του Αλκιβιάδη και της Ελένης, γεννηθέντα την 5-2-1985 στη Λάρισα
9. ΒΙΛΑΝΑΚΗ Χρήστο (ψευδώνυμο: ΓΑΛΗΣ) του Δημητρίου και της Κίτσας, γεννηθέντα την 30-4-1986 στη Λάρισα

10. ΗΛΙΑΔΗ Γεώργιο (ψευδώνυμο: ΠΟΝΤΙΚΑΣ) του Ιωάννη και της Μαρίας, γεννηθέντα την 21-8-1985 στο Καζακστάν
11. ΡΑΣΙΜΟΓΛΟΥ Χαράλαμπο (ψευδώνυμο: ΜΠΑΜΠΗΣ ΦΛΟΥ) του Βασιλείου και της Αλεξάνδρας, γεννηθέντα την 15-11-85 στη Νίκαια
12. ΡΑΗΦΟΓΛΟΥ Θεοφάνη του Δημητρίου και της Αρχοντούλας, γεννηθέντα την 3-5-1995 στις Σέρρες
13. ΑΡΑΜΠΑΤΖΗ Γεώργιο (ψευδώνυμο: ΚΟΥΡΑΣΑΝ) αγνώστου πατρός και της Αντωνίας, γεννηθέντα την 16-4-1993 στις Σέρρες
14. ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟ Άγγελο (ψευδώνυμο: ΜΑΡΑΝΤΟΝΑ) του Δημητρίου και της Μαρίας, γεννηθέντα την 30-6-1986 στη Λάρισα
15. ΖΗΣΗ Ξενοφώντα του Κωνσταντίνου και της Ευαγγελία, γεννηθέντα την 24-12-1990 στις Σέρρες
16. ΖΗΣΗ Ιωάννη Θεοφάνη του Κωνσταντίνου και της Ευαγγελίας, γεννηθέντα την 22-7-1996 στις Σέρρες
17. ΡΑΗΦΟΓΛΟΥ Σάββα του Δημητρίου και της Αρχοντούλας, γεννηθέντα την 27-11-1978 στις Σέρρες
18. ΜΠΑΚΟΥΣΟΓΛΟΥ Χρυσοβαλάντη (ψευδώνυμο: ΠΑΧΥΣ-ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ) του Ευθυμίου και της Αντωνίας, γεννηθέντα την 16-10-1984 στη Θεσσαλονίκη
19. ΤΣΑΝΤΙΛΗ Βαλάντιο του Νικολάου και της Μαρίας, γεννηθέντα την 24-10-1984 στη Βέροια
20. ΜΠΑΚΟΥΣΟΓΛΟΥ Κωνσταντίνο (ψευδώνυμο: ΑΛΚΗΣ) αγνώστου πατρός και της Αντωνίας, γεννηθέντα την 27-9-1991 στη Θεσσαλονίκη
21. ΣΦΕΝΔΥΛΑ Αλέξιο του Γεωργίου και της Αικατερίνης, γεννηθέντα την 5-12-1979 στην Αθήνα
22. ΣΑΜΠΑΝΗ Λάζαρο (ψευδώνυμο: ΜΑΡΤΕΛΗΣ) του Γεωργίου και της Ελισάβετ, γεννηθέντα την 19-12-1983 στη Βέροια
23. ΣΑΜΠΑΝΗ Νικηφόρο (ψευδώνυμο: ΝΙΚΗΤΑΣ) του Χρήστου και της Ελένης, γεννηθέντα την 25-1-1985 στη Βέροια
24. ΡΙΣΤΕΜΟΓΛΟΥ ΡΙΣΤΕΜ Δημήτριο (ψευδώνυμο: ΣΑΜΣΩΝ) του Βασιλείου και της Αναστασίας, γεννηθέντα την 2-3-1980 στο Διδυμότειχο
25. ΡΙΣΤΕΜΟΓΛΟΥ ΡΙΣΤΕΜ Αλκιβιάδη του Βασιλείου και της Αναστασίας, γεννηθέντα την 21-12-1977 στο Άργος
26. ΡΑΗΦΟΓΛΟΥ Βαλάντη του Δημητρίου και της Αρχοντούλας, γεννηθέντα την 8-12-1988 στις Σέρρες
27. ΒΙΛΑΝΑΚΗ Χρήστο (ψευδώνυμο: ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ) του Αλκιβιάδη και της Ελένης, γεννηθέντα την 25-11-1983 στο Ναύπλιο
28. ΧΑΛΚΙΑ Κωνσταντίνο αγνώστου πατρός και της Μαρίας, γεννηθέντα την 13-1-1991 στην Αθήνα
29. ΣΕΦΕΝΤΙΝΟΓΛΟΥ Δημητρίου (ψευδώνυμο: ΣΕΦΚΗΣ) του Ιωάννη και της Ελένης, γεννηθέντα την 8-9-1981 στη Θεσσαλονίκη
30. ΒΕΡΑΚΗ Παντελή του Ιωάννη και της Άννας, γεννηθέντα την 26-6-1982 στον Χολαργό
31. ΜΑΡΟΥΓΚΑ Βασίλειο του Χρήστου και της Αικατερίνης, γεννηθέντα την 17-11-1950 στην Αθήνα
32. ΑΣΗΜΑΚΗ Αλέξανδρο (ψευδώνυμο: ΡΑΜΠΟΣ) του Γεωργίου και της Αντωνίας, γεννηθέντα την 15-10-1986 στη Θεσσαλονίκη
33. ΒΛΑΧΟΥ Σταματίνα του Δημητρίου και της Ειρήνης, γεννηθέντα την 4-8-1981 στον Πειραιά
34. ΒΕΛΗ Στέφανο (ψευδώνυμο: ΚΑΜΠΕΡΗΣ) του Γεράσιμου και της Βασιλικής, γεννηθέντα την 6-11-1979 στις Αχαρνές Αττικής
35. ΔΑΪΚΟ Χρήστο του Ανδρέα και της Καλλιόπης, γεννηθέντα την 7-4-1981 στη Ρόδο
36. ΑΓΓΛΟΥΠΑ Αλέξανδρο του Νικολάου και της Παναγιώτας, γεννηθέντα την 1-5-1977 στην Αθήνα
37. ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟ Ευάγγελο του Παναγιώτη και της Φωτεινής, γεννηθέντα την 16-9-1984 στον Πύργο Ηλείας
38. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗ Χρήστο του Αντωνίου και της Δήμητρας, γεννηθέντα την 7-4-1984 στη Θεσσαλονίκη
Η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, με ισχύ έως τις 25-3-2017, σύμφωνα με τη σχετική Εισαγγελική Διάταξη αποσκοπεί στη διερεύνηση τέλεσης επιπλέον εγκλημάτων επιβουλής της δημόσιας τάξης και κατά της ιδιοκτησίας που φέρεται ότι τέλεσαν οι ανωτέρω καθόσον έχουν κατασχεθεί κλοπιμαία που δεν έχουν έτι συνδεθεί με συγκεκριμένες κατά τόπο, χρόνο και λοιπές περιστάσεις πράξεις των ανωτέρω οργανώσεων και να πραγματωθεί ευχερέστερα η αξίωση της Πολιτείας για τον κολασμό τους.
Στο πλαίσιο αυτό, παρακαλούνται οι πολίτες να επικοινωνούν με τους τηλεφωνικούς αριθμούς 210-6875115 και 210-6875116 του Τμήματος Ασφαλείας Αμαρουσίου και 210-6411111 της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής για την παροχή οποιασδήποτε σχετικής πληροφορίας. Σημειώνεται ότι διασφαλίζεται η ανωνυμία και το απόρρητο της επικοινωνίας.

Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Nissan Vmotion 2.0 - interior Exterior and Drive

Nissan Vmotion 2.0 is an exciting new concept for tomorrow’s busy professionals Created to showcase Nissan’s new sedan design direction – futuristic, dynamic, and more cabin-focused Showcases the evolution of the signature “V-motion” front design seen on many of today’s Nissan products Provides hints at the future of “Nissan Intelligent Mobility,” including a future vision for ProPILOT functionality, one which allows autonomous driving on urban roads and in intersections with the latest HMI

Nissan today revealed Vmotion 2.0, a new concept vehicle that signals the company’s future sedan design direction and Intelligent Mobility technology. It combines a high sense of style, emotional design, roominess, comfort and technology to make the mobility experience seamless for busy professionals constantly on the go. The vehicle was revealed during a press conference at the 2017 North American International Auto Show.



Nissan Vmotion 2.0 is the evolution of the “V-motion” front design signature seen on many of today’s Nissan products, such as the Murano mid-size crossover and Maxima 4-door sports car. Vmotion 2.0 takes the design a step further by forming an intelligent three-dimensional shape to create the volume and architecture of the vehicle. In this concept, the V-motion grille becomes the main fuselage, allowing for extremely sharp yet expressive surface language, accented by crisp character lines that resonate throughout the body.

Providing hints at the future of “Nissan Intelligent Mobility” – Nissan’s roadmap to achieve zero emissions and zero fatalities – the lighting around the front Nissan emblem glows to indicate when the vehicle is in ProPILOT mode, which is envisioned to provide autonomous driving support technology on urban roads and at intersections. Wrap-around rear glass and the floating C-pillar also provide an impression of intelligent and efficient aerodynamics.

The car’s silhouette is characterized by a “floating roof,” with a line flowing seamlessly from the steeply-raked A-pillars to the trunk lip. A unique carbon finisher with thin silver threads accents the roof line. An extended wheelbase shows off the car’s generous cabin, while the distinctive body surface is defined by Nissan’s “Emotional Geometry” design language.

The rear of the vehicle exudes class and strength. The signature boomerang-style taillights emphasize the width of the vehicle. Similar to the grille, the rear diffuser glows when the car operates in ProPILOT mode. The dynamic high-tension body is crafted in a warm silver paint with copper undertones. With a layered effect for the paint finish, a glimpse of the body at different angles reveals a subtle but different hue.

“Copper is an emerging color trend in many industries, including fashion, product design and interior design. We wanted to introduce shades and hints of copper while mixing it with other metals such as satin silver and chrome,” said Shiro Nakamura, senior vice president and chief creative officer, Nissan Motor Co., Ltd.

The front and rear doors swing outward, creating a large pillar-less open space that invites stepping into Nissan Vmotion 2.0’s spacious cabin. The dashboard continues the “Gliding Wing” design theme, which integrates the instrument panel and infotainment system for both the driver and passenger. The single continuous horizontal display integrates the ProPILOT graphic user interface (GUI). For rear-seat passengers, the center console features a smaller screen, which can serve as an extension of the main display.

Seats are comfortable and supportive, upholstered in supple leather with a unique threadless quilting on the inserts that gives the look of an exquisite handbag. The steering wheel is designed to allow the driver and passenger to clearly see all the display infotainment without any interruption, enhancing a seamless GUI experience. Thanks to its unique design, the cabin provides the driver and passenger supreme comfort when the car is in ProPILOT mode. The center console’s simple layout includes a multi-functional touchpad to operate the infotainment system. The surface materials throughout the interior convey luxury and sophistication, including natural Zebra Wood applied on the floor and on the inner doors.


DETROIT – Nissan today revealed Vmotion 2.0, a new concept vehicle that signals the company’s future sedan design direction and Intelligent Mobility technology. It combines a high sense of style, emotional design, roominess, comfort and technology to make the mobility experience seamless for busy professionals constantly on the go. The vehicle was revealed during a press conference at the 2017 North American International Auto Show.
Nissan Vmotion 2.0 is the evolution of the “V-motion” front design signature seen on many of today’s Nissan products, such as the Murano mid-size crossover and Maxima 4-door sports car. Vmotion 2.0 takes the design a step further by forming an intelligent three-dimensional shape to create the volume and architecture of the vehicle. In this concept, the V-motion grille becomes the main fuselage, allowing for extremely sharp yet expressive surface language, accented by crisp character lines that resonate throughout the body.
Providing hints at the future of “Nissan Intelligent Mobility” – Nissan’s roadmap to achieve zero emissions and zero fatalities – the lighting around the front Nissan emblem glows to indicate when the vehicle is in ProPILOT mode, which is envisioned to provide autonomous driving support technology on urban roads and at intersections. Wrap-around rear glass and the floating C-pillar also provide an impression of intelligent and efficient aerodynamics.
The car’s silhouette is characterized by a “floating roof,” with a line flowing seamlessly from the steeply-raked A-pillars to the trunk lip. A unique carbon finisher with thin silver threads accents the roof line. An extended wheelbase shows off the car’s generous cabin, while the distinctive body surface is defined by Nissan’s “Emotional Geometry” design language.
The rear of the vehicle exudes class and strength. The signature boomerang-style taillights emphasize the width of the vehicle. Similar to the grille, the rear diffuser glows when the car operates in ProPILOT mode. The dynamic high-tension body is crafted in a warm silver paint with copper undertones. With a layered effect for the paint finish, a glimpse of the body at different angles reveals a subtle but different hue.

Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2017

The Petralona cave Greece

Το σπήλαιο Πετραλώνων βρίσκεται περίπου ένα χιλιόμετρο από το χωριό Πετράλωνα του νομού Χαλκιδικής της Μακεδονίας. Είναι ανοικτό για το κοινό από το 1979. Στο σπήλαιο ανακαλύφθηκαν από τον Άρη Πουλιανό τα ίχνη κατοίκησης Αρχανθρώπων 700.000 περίπου ετών, κατ' εκτίμηση του ίδιου των αρχαιότερων Ευρωπαίων προγόνων που έχουν βρεθεί μέχρι σήμερα






































Το σπήλαιο ανακάλυψε ο Φίλιππος Χαντζαρίδης στις 10 Μαΐου του 1959 και έγινε γνωστό για τα παλαιοντολογικά και παλαιοανθρωπολογικά του ευρήματα ήδη από το 1960, μετά την τυχαία ανακάλυψη στο σπήλαιο από τον κάτοικο των Πετραλώνων Χ. Σαρηγιαννίδη, του περίφημου απολιθωμένου ανθρώπινου κρανίου. Η αξία του ευρήματος και η μοναδικότητά του έδωσαν αφορμή σε μια σειρά εργασιών μέσα και έξω από το σπήλαιο. Το 1968 και την περίοδο 1974-1988 διενεργήθηκαν ανασκαφές στο σπήλαιο από τον (παλαιο)ανθρωπολόγο Άρη Πουλιανό.
Στις δημοσιεύσεις του Πουλιανού για το σπήλαιο γίνεται λόγος για λίθινα και οστέινα εργαλεία, ο προσωρινός όμως χαρακτήρας των δημοσιευμάτων δεν μας δίνει μια σαφή εικόνα τους. Τα ευρήματα οπωσδήποτε είναι σπουδαιότατα και αποτελούν τις πρώτες μαρτυρίες κατοίκησης του ελληνικού γεωγραφικού χώρου.
Από ανθρωπολογικής άποψης το απολιθωμένο κρανίο είναι σπουδαιότατο εύρημα, όμως δεν υπάρχει ομοφωνία των ειδικών για την χρονολόγησή του και για την αξιολόγησή του. Οι κύριες απόψεις αποκλίνουν σημαντικά και το κρανίο θεωρείται ως ανήκον σε άνθρωπο που έζησε περίπου 700.000 χρόνια πριν από σήμερα κατά την μία και περίπου 200.000 χρόνια πριν από σήμερα κατά την άλλη.
Δυστυχώς δεν διαφαίνεται κάποιος συμβιβασμός ούτε προδιαγράφεται κάποια προσέγγιση μεταξύ των ειδικών και το εύρημα παραμένει ανεκμετάλλευτο ανθρωπολογικά και αρχαιολογικά. Είναι επιτακτική η ανάγκη να δοθεί μια αξιόπιστη απάντηση για την αξιολόγηση των σημαντικότατων ευρημάτων του σπηλαίου των Πετραλώνων.




















Ανακαλύφθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου, 1960 στο Λόφο Κατσίκα Πετραλώνων, από τον Χρήστο Σαρηγιαννίδη (εφημ. "Μακεδονία" 18-9-1960), μέσα στο ασβεστολιθικό σπήλαιο και κολλημένο σε ένα σταλαγμίτη 23 εκ. πάνω από το έδαφος.
Το Petralona 1 είναι ιδιαίτερα μεταβατικό στη μορφολογία του - τόσο πολύ, ώστε ορισμένοι πιστεύουν πως αντιπροσωπεύει μια ενδιάμεση κατάσταση ανάμεσα στον Homo neanderthalensis και τον πιο αρχέγονο πρόγονό του. Στην πραγματικότητα μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά και με άλλα απολιθώματα Νεάντερταλ, αλλά υπάρχουν επίσης και χαρακτηριστικά πολύ πρωτόγονα. Στη γενική του εμφάνιση το Petralona 1 έχει το πρόσωπο ενός Νεάντερταλ αλλά το κρανίο ενός αρχαϊκότερου τύπου. Αρχικά, το Petralona 1 ταξινομήθηκε ως Homo neandertalensis, αλλά αργότερα επαναπροσδιορίστηκε ως Homo erectus. Σήμερα, όμως, οι περισσότεροι ερευνητές συμφωνούν ότι ανήκει στο είδος των απολιθωμάτων που βρέθηκαν στην Αταπουέρκα και άλλα σημεία στην Ευρώπη, τον Homo heidelbergensis.
Αρχικά, το Petralona 1 χρονολογήθηκε στο βάθος των 70.000 χρόνων, μια ημερομηνία που αντιστοιχεί στα πιο πρόσφατα υπολείμματα Νεάντερταλ. Σύγχρονες χρονολογήσεις απέδωσαν το χρονικό βάθος των 700.000 χρόνων. Η πιο πρόσφατη, βασισμένη σε τεχνικές αντήχησης ηλεκτρονίου σε συνδυασμό με ραδιοχρονολόγηση και στρωματογραφικά δεδομένα, αποδίδει το ελάχιστο χρονικό βάθος των 200,000 χρόνων. Ωστόσο, η μορφολογία του κρανίου υποδεικνύει με μεγαλύτερη ακρίβεια στο χρονικό βάθος των 300.000 ή 400.000 χρόνων.