BIG BANG NEWS
RESEARCH, TECHNOLOGY, SCIENCE, DIACHRONIC NEWS, COMMENTS, ,SPORTS,MUSIC,SKY AND STARS,AND MUSH MORE.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2016

Σε απόσταση αναπνοής η Φ/Γ «Σπέτσαι» απο την Τουρκική Κορβέτα TCG Bodrum (F-501)



Σε απόσταση αναπνοής η Φ/Γ «Σπέτσαι» απο την Τουρκική Κορβέτα TCG Bodrum (F-501)


2422823A2EEEA5877BDCEB1F9189B4C8Ως κίνηση αμφισβήτησης της ελληνικής υφαλοκρηπίδας στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο γίνεται αντιληπτή η παρέμβαση τουρκικής κορβέτας στο έργο ιταλικού πλοίου το οποίο ποντίζει καλώδιο σύνδεσης ηλεκτρικού ρεύματος μεταξύ Κρήτης και Κύπρου.
Συγκεκριμένα, πριν λίγες ώρες, η τουρκική κορβέτα  TCG Bodrum (F-501) έπλευσε στα διεθνή ύδατα Νότια της Ρόδου και Νοτιοανατολικά της Καρπάθου και δι’ ασυρμάτου ειδοποίησε το ιταλικό σκάφος «Odin Finder» ότι παρανόμως επιχειρεί σε μια περιοχή η οποία – κατά τον πάγιο ισχυρισμό της Άγκυρας – ανήκει στην τουρκική υφαλοκρηπίδα.
Από την Αθήνα είχε εκδοθεί νωρίτερα ναυτική ειδοποίηση (NAVTEX) για τα έργα στην περιοχή.1
Λίγο μετά την παρέμβαση της τουρκικής κορβέτας, στην περιοχή έπλευσε και η ελληνική φρεγάτα «Σπέτσαι» η οποία βρισκόταν στην Κίναρο στο πλαίσιο των ερευνών για το δυστύχημα του ελικοπτέρου Agusta Bell.
H Τουρκική κορβέτα δεν έχει απομακρυνθεί απο την περιοχή …Αλλά η Ελληνική Φρεγάτα  είναι σε απόσταση 4 μιλίων απο την Τουρκική Κορβέτα ,ενώ στην περιοχή δεν υπάρχει άλλη κίνηση τουλάχιστον στην επιφάνεια της θαλάσσης!
Αυτή τη στιγμή οι εργασίες συνεχίζονται κανονικά με τα πολεμικά πλοία να βρίσκονται σε απόσταση 4-5 ναυτικών μιλίων από το Ιταλικό σκάφος χωρίς οι Τούρκοι να κάνουν κινήσεις ή ελιγμούς !
Σημειώνεται ότι η πόντιση ηλεκτρικού καλωδίου περιλαμβάνεται στις συμφωνίες που έχουν υπογραφεί μεταξύ Ελλάδας-Κύπρου και Ισραήλ στην τελευταία τριμερή Σύνοδο, στο πλαίσιο της ενεργειακής συνεργασίας.


Ετοιμάζονται να εισβάλουν στην ΣΥΡΙΑ και οι Ρώσοι κάνουν ¨πλάκα¨ στον Σουλτάνο.


putin-erdogan (2)
0
Αυτό αναμεταδίδει η Pravda.Ru. 02/12/2016
Ο Πρόεδρος της Τουρκίας Ερντογάν πέφτει θύμα τηλεφωνικής φάρσας.
¨Οι Ρώσοι φαρσέρ Vovan και Lexus έκαναν φάρσα στον Πρόεδρο της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν.
Σε μια φάρσα τηλεφωνικής κλήση ς προς την τούρκο πρόεδρο, οι δύο τους υπαινίχθηκαν ότι ήταν ο πρόεδρος της Ουκρανίας Petro Poroshenko και ο πρωθυπουργός Arseny Yatsenyuk.
Ο Ερντογάν μάλιστα στην διάρκεια της κλήσης αποκάλεσε τον Πρόεδρο της Ουκρανίας αγαπητό φίλο του .
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, οι δυο πλευρές συζήτησαν την πρόθεση να χτίσουν ένα διάλογο μεταξύ των δύο χωρών σχετικά με το θέμα τι επιπτώσεις έχουν για τις δυο χώρες οι ρωσικές κυρώσεις.
Ο φαρσέρ μάλιστα που υπαινισσόταν τον Poroshenko κάλεσε τον Ερντογάν να συντονίσουν τις ενέργειές τους εναντίον της Μόσχας.
Ο Τούρκος πρόεδρος χαιρέτισε την ιδέα να συνεργαστούν κατά της Ρωσίας.
Οι Vovan και Lexus ανέβασαν το περιεχόμενο αυτής της συνομιλίας στο διαδίκτυο στο παρελθόν, Οι δύο Ρώσοι αυτοί φαρσέρ στο παρελθόν έχουν ξεγελάσει τον Elton John , τον Μιχαήλ Σαακασβίλι, Vitali Klitschko, Ιγκόρ Kolomoisky και άλλους.¨ .http://www.pravdareport.com/video
Turkish President Erdogan falls victim of prank call
Τελικά αν το γεγονός αυτό δεν είναι μέσα στα πλαίσια της παραπληροφόρησης αλλά στα πλαίσια του ψυχοτρονικού πολέμου που διεξάγεται ανάμεσα στις δύο πλευρές, τότε θα λέγαμε στον Σουλτάνο
¨ που πας βρε κακομοίρη ξυπόλητος στα αγκάθια της Συρίας¨

Giant iceberg kills 150,000 Adélie penguins in Antarctica

Giant iceberg kills 150,000 Adélie penguins in Antarctica

Adelie Penguins diving into the water at Hope Bay, Antarctic Peninsula.
Adelie Penguins diving into the water at Hope Bay, Antarctic Peninsula. Photo: Courtesy ofWikimedia Commons
An entire colony of Adélie penguins is heading for extinction after an iceberg larger than the country of Luxembourg grounded at Commonwealth Bay, blocking access to the sea and forcing the penguins to travel considerably longer distances to feed.
The population of the Adélie penguins in this colony has plummeted from 160,000 to 10,000 since the iceberg labeled B09B came aground in 2010 after floating around the Southern Ocean for 20 years, according to The Sydney Morning Herald and a just-released study in Antarctic Science.
The iceberg trapped the Adélie penguins. The colony once thrived with easy access at Cape Denison in Commonwealth Bay where strong winds blowing off the ice kept a large area of water open near shore.
But once the iceberg grounded, the distance to the feeding grounds became a 75-mile round trip.
In contrast, another population of Adélie penguins on the eastern fringe of Commonwealth Bay just five miles from the edge of the fast ice (sea ice fastened to the coastline) is thriving. This led researchers to believe the iceberg and fast ice expansion was responsible for the population decline.
A group of Adelie penguins on an iceberg.
A group of Adelie penguins on an iceberg. Photo: Courtesy of Wikimedia Commons
Adélie penguins return to the colony where they were hatched and attempt to return to the same mate and nest, and they don’t deviate from this lifestyle.
“They don’t migrate,” Chris Turney, professor of Climate Change and Earth Sciences at the University of New South Wales, told the Morning Herald. “They’re stuck there. They’re dying …
“The ones that are surviving are clearly struggling. They can barely survive themselves, let alone hatch the next generation. We saw lots of dead birds on the ground … it’s just heartbreaking to see.”
The iceberg is 60 miles long and covers 1,120 square miles. Unless it relocates or the perennial fast ice breaks up, the entire colony of Adélie penguins at Cape Denison could be destroyed by 2020, the study revealed.
“As the planet warms you’re going to get more ice melting,” Turney told the Morning Herald. “The reality is, more icebergs will be released from Antarctica and just embed themselves along the coastline, and make the travelling distances for some of these colonies even further than they have been.”
In a bit of promising news, the fast ice associated with the iceberg has begun to break up in Commonwealth Bay in the past year, co-author Chris Fogwill of the UNSW Climate Change Research Center told the Morning Herald.

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2016

Κούβα: Raul Castro υποδέχεται Πατριάρχης Κύριλλος μπροστά του Πάπα Francis συνεδρίασης

Δημοσιεύτηκε στις 11 Φεβ 2016
Πατριάρχης Κύριλλος της Μόσχας και πασών των Ρωσιών έφτασε στην Αβάνα την Πέμπτη, όπου έγινε δεκτή από τον Πρόεδρο της Κούβας Ραούλ Κάστρο. Κύριλλος βρίσκεται στο νησί για να πραγματοποιήσει συνάντηση με τον Πάπα Francis που έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί την Παρασκευή.

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Τα τελευταια νεα για την Απώλεια ελικοπτέρου ΑΒ-212ASW κατά τη διάρκεια επιχειρησιακής εκπαίδευσης

Από το Γενικό Επιτελείο Ναυτικού ανακοινώθηκε ότι την Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016 και ώρα 02:45, σημειώθηκε απώλεια ίχνους και επικοινωνιών με ελικόπτερο τύπου ΑΒ-212ΑSW (ΠΝ28) ενώ ίπτατο σε ύψος 390 ποδών στην περιοχή της Κινάρου. Το ελικόπτερο είχε απονηωθεί από τη φρεγάτα ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ στο πλαίσιο τακτικού σεναρίου της άσκησης ΑΣΤΡΑΠΗ 2/16 του Αρχηγείου Στόλου που διεξάγεται στο Νοτιοανατολικό Αιγαίο. Στο ελικόπτερο επέβαινε τριμελές πλήρωμα ως ακολούθως: Υποπλοίαρχος Αναστάσιος Τουλίτσης  (Κυβερνήτης, 37 ετών), Υποπλοίαρχος Κωνσταντίνος Πανανάς (Συγκυβερνήτης, 34 ετών), και Ανθυπασπιστής Ελευθέριος Ευαγγέλου (Ναυτίλος, 36 ετών).
Άμεσα ξεκίνησε η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης από τα διατιθέμενα πλωτά και ιπτάμενα μέσα του Πολεμικού Ναυτικού στην περιοχή (φρεγάτες ΥΔΡΑ, ΣΠΕΤΣΑΙ με οργανικό ελικόπερο S-70B Aegean Hawk, ΕΛΛΗ, ΑΔΡΙΑΣ με οργανικό ελικόπτερο ΑΒ-212ΑSW, ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ και πυραυλάκατος ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΣ), μεταγωγικό αεροσκάφος C-130 καθώς και δύο ελικόπτερα AS332C1 Super Puma που είχαν απογειωθεί από Χίο και Ρόδο.

Στις 04:40 εντοπίστηκε το θερμικό ίχνος των συντριμμιών από το οργανικό ελικόπτερο της φρεγάτας ΣΠΕΤΣΑΙ, σε απόκρημνη χαράδρα στο βορειοδυτικό άκρο της Κινάρου, σε υψόμετρο 295 μέτρων.
Στις 07:01 πραγματοποιήθηκε ο οπτικός εντοπισμός του ουραίου τμήματος του ελικοπτέρου στο συγκεκριμένο σημείο. Η επιχείρηση έρευνας και διάσωσης συντονίζεται από το Εθνικό Κέντρο Επιχειρήσεων του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας με τακτικό διοικητή εν πλω τον Υπαρχηγό Στόλου επί της φρεγάτας ΣΠΕΤΣΑΙ. Οι έρευνες συνεχίζονται με τη συμμετοχή προσωπικού του ΕΤΑ, της Διοίκησης Υποβρυχίων Καταστροφών, της 31 Μοίρας Επιχειρήσεων Έρευνας Διάσωσης καθώς και της ΕΜΑΚ που μεταφέρθηκε στην περιοχή με ελικόπτερο Super Puma του Πυροσβεστικού Σώματος.
11:10 Σύμφωνα με πληροφορίες, εντοπίστηκε μία σορός στην Κίναρο.
11:25 Βρέθηκε και δεύτερη σορός στην νήσο Κίναρο.
Φωτογραφία που είχε αναρτήσει τον περασμένο Οκτώβριο στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook o Κυβερνήτης του ελικοπτέρου ΑΒ-212,
Ενδεικτική των συνθηκών του δυστυχήματος η φωτογραφία που είχε αναρτήσει τον περασμένο Οκτώβριο στον προσωπικό του λογαριασμό στο facebook o έμπειρος κυβερνήτης του ελικοπτέρου, Υποπλοίαρχος Αναστάσιος Τουλίτσης, από πτήση σε χαμηλό ύψος.

Tουρκική ΝΟΤΑΜ
Στις 04:05 εκδόθηκε ελληνική ΝΟΤΑΜ για Έρευνα και Διάσωση (Search and Rescue: SAR) στην περιοχή. Αμέσως μετά, κατά την συνήθη πρακτική της, η Αγκυρα εξέδωσε την δική της ΝΟΤΑΜ (Α0701/16), ζητώντας να αναφέρεται στις τουρκικές αρχές οποιοσδήποτε κινείται στην περιοχή, περιγράφοντας ως παράνομη την επιχείρηση έρευνας και διάσωσης που διεξάγουν οι ελληνικές αρχές στην περιοχή. Η Κίναρος ανήκει σε μία συστάδα νησιών τα οποία η Τουρκία θεωρεί ότι δεν εμπίπτουν στην ελληνική κυριαρχία. Η Αθήνα απάντησε με νέα δική της ΝΟΤΑΜ με την οποία τονιζόταν ότι οι ελληνικές δυνάμεις επιχειρούν εντός των επιχειρησιακών ορίων έρευνας και διάσωσης της Ελλάδας. Yπενθυμίζεται ότι αεροσκάφη της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας είχαν πραγματοποιήσει υπερπτήσεις  άνωθεν νήσου Κίναρο στις 8 Απριλίου και 25 Μαΐου 2015.
amfisvithsh



https://www.youtube.com/watch?v=N-sCGUPRT1A&feature=em-uploademail

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

RIOTS BETWEEN HOOLIGANS & POLICE IN ATHENS GREECE 7/2/16


Το μεγαλύτερο ανθρώπινο ολοκαύτωμα δεν έχει βρει ακόμα στην ιστορία και τη συλλογική μνήμη το μέγεθος που αναλογεί στα περισσότερα από 100.000.000 θύματα Ινδιάνους που σφαγιάστηκαν από τους Ευρωπαίους αποικιοκράτες και τους αποίκους της Αμερικανικής ηπείρου

100.000.000 Νεκροί! Το μεγαλύτερο ολοκαύτωμα... δεν έχει βρει ακόμα στην ιστορία και τη συλλογική μνήμη


The genocide of Indians-3
Το μεγαλύτερο ανθρώπινο ολοκαύτωμα δεν έχει βρει ακόμα στην ιστορία και τη συλλογική μνήμη το μέγεθος που αναλογεί στα περισσότερα από 100.000.000 θύματα Ινδιάνους που σφαγιάστηκαν από τους Ευρωπαίους αποικιοκράτες και τους αποίκους της Αμερικανικής ηπείρου. Οι διπλάσιοι από όλους τους νεκρούς του τελευταίου παγκόσμιου πόλεμου, στρατιώτες κι άμαχους μαζί. Αυτή είναι η μεγαλύτερη γενοκτονία της πολιτισμένης δύσης, της επέκτασης των αγορών της, της κερδοφορίας της και στο όνομα της Χριστιανικής της θρησκείας και της εκκλησίας που ευλόγησε τις σφαγές των «απίστων» και...
μοιράστηκε μέρος της λείας.
Συνολικά από τα πρώτα χρόνια της «ανακάλυψης» της Αμερικής, μέχρι και το τέλος του 19ου αιώνα, πάνω από 80.000.000 Ιθαγενείς εξοντώθηκαν. Συγκεκριμένα, ο αριθμός των Ιθαγενών στην Βόρεια Αμερική το 1919 έφτανε τους 400.000, μόλις… 18 με 19 εκατομμύρια λιγότεροι σε σύγκριση με το 1492, όπως αναφέρει το Ethical Canons and Scientific Inquiry (Genocide of Native Americans). Ο David Stannard στο βιβλίο του, American Holocaust, (1992, σ. 74-75, s.151), κάνει λόγο για 100 εκατομμύρια ανθρώπους που εξοντώθηκαν συνολικά, μεταξύ αυτών γύρω στα 18 εκατομμύρια σε περιοχές του Βόρειου Μεξικού, ενώ οι θάνατοι που συνδέονται με το εμπόριο δουλείας Ιθαγενών υπολογίζονται στα 28 εκατομμύρια. Όπως όλα δείχνουν, οι ιθαγενείς πλήρωσαν πολύ ακριβά τα προνόμια που είχαν να κατοικούν σε πλούσια εδάφη.
The-genocide-of-Indians-2
Κατά τους σύγχρονους μελετητές Ντ. Ριμπέιρο, Φ. Ντόμπινς, Π. Τόμσον κ.ά., Αζτέκοι, Ίνκας και Μάγια υπολογίζονται συνολικά ανάμεσα σε εβδομήντα και ενενήντα εκατομμύρια άτομα, όταν έκαναν την εμφάνισή τους οι κονκισταδόρες. Ενάμισι αιώνα αργότερα, δεν απέμεναν απ’ αυτούς παρά μόνο τριάμισι εκατομμύρια! Σύμφωνα με τον Τζ. Κόντερ, μόνο στα ορυχεία του Ποτοζί, απ’ όπου εξόρυξαν οι Ισπανοί 45 χιλιάδες τόνους καθαρού ασημιού, πέθαναν οχτώ εκατομμύρια Ινδιάνοι! Σχεδόν τέσσερις αιώνες κράτησε αυτό το μαρτύριο! Επειδή, δε, οι Ινδιάνοι εξολοθρεύτηκαν μέσα σε λίγες δεκαετίες, αντικαταστάθηκαν με εκατομμύρια σκλάβους που μετέφεραν οι Ευρωπαίοι στην Αμερική από την Αφρική. Πάνω από εκατό εκατομμύρια Ινδιάνοι της Αμερικής και Αφρικανοί εξοντώθηκαν σαν αναλώσιμα ζώα για να πλουτίσουν οι Ευρωπαίοι και να αναπτύξουν τις βιομηχανίες και τον Καπιταλισμό.
Με την εγκατάσταση των λευκών στην αμερικανική ήπειρο, οι Ινδιάνοι κατηγορούνται από την Εκκλησία ως ασκητές μαγείας και φανατικοί ειδωλολάτρες. Όμως και αυτό ήταν ένα άλλοθι για την απαίδευτη τότε κοινωνία της Ευρώπης, που η μεγάλη και τυφλή πίστη στα λόγια της Εκκλησίας και κυρίως ο πουριτανισμός και το δόγμα του «πίστευε και μη ερεύνα» έκανε τον απαίδευτο λαό της Αμερικής να καταδιώξει τους Ινδιάνους σαν δαίμονες.

Στο παρακάτω βίντεο, ο φωτογράφος Άαρον Χιούι, εστιάζει την προσοχή του σε μια από τις φυλές των ιθαγενών τής Βορείου Αμερικής που ονομάζεται Λακότα. Στην ομιλία που έδωσε το 2010, αναφέρει πως η φυλή αυτή συρρικνώθηκε και ουσιαστικά φυλακίστηκε σε καταυλισμούς/στρατόπεδα συγκέντρωσης.


The genocide of Indians-4
Βαρθολομαίος ντε λας Κάζας
Χριστιανοί εξοντώνουν τους Ινδιάνους για χρυσάφι
Του Στέλιου Ελληνιάδη /Δρόμος της αριστεράς
«Η ανακάλυψη των στρωμάτων χρυσού και αργύρου στην Αμερική, η σταυροφορία εξόντωσης, υποδούλωσης και ενταφιασμού μέσα στα ορυχεία του ντόπιου πληθυσμού, η απαρχή της κατάκτησης και η λεηλασία των ανατολικών Ινδιών, η μεταμόρφωση της αφρικανικής ηπείρου σε πεδίο κυνηγιού σκλάβων, είναι κι αυτά γεγονότα που αναγγέλλουν την καπιταλιστική παραγωγή.» Καρλ Μαρξ, στο «Κεφάλαιο».

Μεγαλώσαμε διαβάζοντας βιβλία, μεγάλου σχήματος με χρωματιστά σκληρά εξώφυλλα, για τους θρυλικούς κονκισταδόρες, που διέδιδαν το δυτικό πολιτισμό στους αγρίους, με χίλιους κινδύνους, αλλά πάντα με τη βοήθεια του Θεού. Από μικρή ηλικία αφομοιώναμε την ιστορία εντελώς στρεβλά. Πολλοί συμπολίτες μας δεν ξέφυγαν απ’ αυτή την πλάνη ποτέ. Η καθολική (από χριστιανούς) εξαφάνιση πολιτισμών χιλιετιών και ολόκληρου του πληθυσμού της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής μέσα σε μερικές δεκαετίες, από τους Ευρωπαίους «ευγενείς», δεν διδάσκεται στο σχολείο, σαν να μην έχει συμβεί.
Αργότερα, οι έποικοι και οι απόγονοί τους έκαναν τα ίδια στη Βόρεια Αμερική. Σχεδόν το σύνολο των λαών μιας ολόκληρης ηπείρου ξεκληρίστηκε και ο φυσικός πλούτος λεηλατήθηκε. Κι εμείς διασκεδάζαμε στα θερινά σινεμά με τους καλούς καουμπόιδες που σκότωναν τους κακούς Ινδιάνους. Έτσι, χτίστηκε η ιδεολογία του Δυτικού πολίτη που απολαμβάνει τα αγαθά της ευημερίας, χωρίς να θέλει να ξέρει τη σκληρή αλήθεια που διαστρεβλώνεται ή κρύβεται επιμελώς από πίσω.
The-genocide-of-Indians-1

Η λεηλασία της Λατινικής Αμερικής, η γενοκτονία των Ινδιάνων και η ευημερία της Δύσης
Ίσως καμία άλλη επίσημη αναφορά στην ιστορία της ανθρωπότητας δεν εμπεριέχει τόσο παρατεταμένη, εκτεταμένη και σκληρή απανθρωπιά, όσο η αναφορά που υποβάλλει ο Βαρθολομαίος ντε Λας Κάζας στον «Υψηλότατο και Παντοδύναμο Κύριο» πρίγκιπα δον Φίλιππο της Ισπανίας, για να καταγγείλει τα εγκλήματα των Ισπανών χριστιανών στις (νομιζόμενες) ανατολικές Ινδίες, δηλαδή στην Αμερική. Ο Λας Κάζας είναι δομινικανός ιερέας και ανήκει στην πανίσχυρη καθολική εκκλησία της Ισπανίας η οποία συνδράμει στην κατάληψη και εκμετάλλευση των νέων εδαφών. Είναι η εποχή που η Ιερά Εξέταση βρίσκεται στο απόγειο της ισχύος της, εξοντώνοντας με τα πιο βάναυσα μέσα τους «εχθρούς» της.
Οι απεσταλμένοι τής Εκκλησίας στην Αμερική συνεργούν στα εγκλήματα που πραγματοποιούν οι «κονκισταδόρες» στο όνομα του Θεού.
Οι περιγραφές τού Λας Κάζας δεν θα μπορούσαν να είναι ούτε κατ’ ελάχιστον ψευδείς ή υπερβολικές, γιατί απευθύνονται στην αρχή η οποία έχει απεριόριστο δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω στους υπηκόους της και τους υποτελείς λαούς. Γι’ αυτό το λόγο είναι συγκλονιστικές, σε σημείο που δυσκολεύεσαι, μισή χιλιετία αργότερα, να τις διαβάσεις χωρίς να υποστείς ένα ισχυρό σοκ.
Για το χρυσάφι και το ασήμι που τόσο χρειάζονται οι αυλές των «ευγενών» για τον πλούτο και τη χλιδή τους, αλλά και για τη διεξαγωγή συνεχών πολέμων εναντίον άλλων ηγεμόνων, οι πολιτισμένοι λαοί της Δύσης επιδίδονται σε μία απόλυτη γενοκτονία η οποία, στην κυριολεξία, εξαφανίζει την ίδια τη ζωή σε πολύ μεγάλες περιοχές οι οποίες μέχρι τότε είχαν πολυπληθείς και ακμάζουσες κοινωνίες.
Ο Λας Κάζας κάνει ξεχωριστές αναφορές, ανά τόπο, με ονομασίες, γεγονότα και αριθμούς. Και όχι μόνο αποκαλύπτει τα φρικιαστικά εγκλήματα, αλλά δείχνει και ποιος ήταν ο πραγματικά πολιτισμένος.
Ο θεωρητικός Χουάν Γκινές ντε Σεπούλβεδα υποστήριζε ότι άξιζε στους Ινδιάνους αυτή η μεταχείριση, γιατί οι αμαρτίες και οι δοξασίες τους πρόσβαλαν τον Θεό. Ο Μπουφόν τους θεωρούσε ψυχρά και ασθενικά ζωά, χωρίς κανένα σημάδι ψυχής. Και ο ιερέας Γκρεγκόριο Γκαρθία αποφαινόταν ότι είναι Εβραίοι, αφού δεν πιστεύουν στα θαύματα του Χριστού. Αλλά και πολλοί άλλοι Ευρωπαίοι διανοούμενοι, φιλόσοφοι και επιστήμονες, θεωρητικοποίησαν την κατωτερότητα των Ινδιάνων που δικαιολογούσε την ευρωπαϊκή αγριότητα σε βάρος τους. Και πολλοί, μέχρι σήμερα, συνδράμουν στην παραπληροφόρηση, προβάλλοντας ως το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα της εποχής τα θαυμαστά έργα του Ελ Γκρέκο και άλλων σπουδαίων καλλιτεχνών, αποσιωπώντας ή υποβαθμίζοντας την κύρια πλευρά, δηλαδή τη βαρβαρότητα του αποικισμού, με την οποία η Δύση εξασφάλισε την ανάπτυξη και την ευημερία της.
Όλοι εναντίον των ανυπεράσπιστων Ινδιάνων, πλην του Λας Κάζας, ο οποίος επιδίδεται σε ένα μάταιο αγώνα να πείσει την αυτοκρατορική εξουσία να βάλει ένα τέλος στη γενοκτονία των ιθαγενών, την οποία παρακολουθεί και καταγράφει λεπτομερώς στην αναφορά του από τη μία ώς την άλλη άκρη της υποηπείρου.
The-genocide-of-Indians-6
Στην κυριολεξία: Εξολόθρευσαν τους πάντες
«Οι Ινδίες ανακαλύφτηκαν το έτος 1492. Τον επόμενο χρόνο κατοικήθηκαν από χριστιανούς Ισπανούς… Όλα τα μέρη που ανακαλύφθηκαν μέχρι το 1541 είναι τόσο πυκνοκατοικημένα, σαν κυψέλη. Θα έλεγες ότι ο Θεός τοποθέτησε εκεί τη μεγαλύτερη ποσότητα από όλο το ανθρώπινο γένος. Γενικά, όλους αυτούς τους απειράριθμους λαούς, ο Θεός τούς έχει πλάσει εξαιρετικά απλούς, χωρίς κακίες και δολιότητες, είναι πολύ υπάκουοι και πιστοί στους φυσικούς τους αφέντες και στους χριστιανούς που υπηρετούν. Είναι οι πιο ταπεινοί, οι πιο υπομονετικοί, οι πιο ειρηνόφιλοι και ήσυχοι άνθρωποι μέσα σ’ όλο τον κόσμο. Αθόρυβοι, χωρίς μνησικακία, ούτε βιαιότητες, ούτε μαλώματα, χωρίς εμπάθεια, χωρίς μίσος, χωρίς την επιθυμία της εκδίκησης… Κατέχουν ελάχιστα και δεν θέλουν να κατέχουν πρόσκαιρα αγαθά. Δεν είναι υπερήφανοι, ούτε φιλόδοξοι, ούτε πλεονέχτες… Η κρίση τους είναι καθαρή, γερή και ζωηρή… Και ακριβώς σ’ αυτά τα πρόβατα, που είναι προικισμένα από τον πλάστη τους με τόσα προσόντα, μόλις τα γνώρισαν οι Ισπανοί, σαν λύκοι όρμησαν, τίγρεις, άγρια λιοντάρια πεινασμένα. Είναι πια σαράντα χρόνια και τώρα ακόμα, δεν κάνουν τίποτα άλλο από το να τους σκοτώνουν, να τους ταλαιπωρούν, να τους καταθλίβουν, να τους βασανίζουν και να τους αφανίζουν με σκληρότητες πρωτοφανείς, καινούργιες, ποικίλες, πρωτοθώρητες που κανείς δεν τις έχει δει, ούτε διαβάσει, ούτε ακούσει. Θα αφηγηθώ μερικές. Έτσι, από τα τρία εκατομμύρια ιθαγενείς που είχαμε δει στο νησί Ισπανιόλα (Αϊτή), σήμερα, δεν έχουν μείνει ούτε διακόσιοι. Το νησί Κούβα σήμερα είναι περίπου έρημο. Το νησί Σαν Χουάν και το νησί Τζαμάικα, που είναι μεγάλα νησιά, πολύ ευτυχισμένα και πολύ όμορφα, είναι και τα δυο κατεστραμμένα. Σε ένα σύμπλεγμα εξήντα νησιών (στην Καραϊβική), όπου υπήρχαν περισσότερες από πεντακόσιες χιλιάδες ψυχές, σήμερα, δεν υπάρχει ψυχή… Πάνω στη Μεγάλη Στεριά… σ’ αυτά τα σαράντα χρόνια, περισσότερα από δώδεκα εκατομμύρια ψυχές, άντρες, γυναίκες και παιδιά, πέθαναν άδικα από την τυραννία και τις μοχθηρές πράξεις των χριστιανών. Ο αριθμός είναι εξακριβωμένος και αληθινός… Αν οι χριστιανοί σκότωσαν και αφάνισαν τόσες και τόσες ψυχές και τέτοιας ποιότητας, αυτό έγινε μόνο και μόνο για το χρυσάφι…»
«Μ’ αυτές τις αλλεπάλληλες αποστολές, από τέσσερις χιλιάδες Ινδιάνους απέμειναν ζωντανοί έξι. Τους άφηναν οι Ισπανοί να πεθαίνουν στο δρόμο. Όταν μερικοί, κουρασμένοι και πληγωμένοι από το βαρύ φορτίο, έπεφταν άρρωστοι από την πείνα, τους έκοβαν το λαιμό για να μην αργοπορούν με το να τους βγάζουν τις αλυσίδες.»
«Στη Χολούλα (Μεξικό), με τριάντα χιλιάδες κατοίκους, ο αρχηγός διέταξε να κάψουν ζωντανούς όλους τους άρχοντες που ήταν δεμένοι -πάνω από εκατό- σε πασάλους που είχαν στήσει στη γη.»
The-genocide-of-Indians-7
Με Ινδιάνους τάιζαν τα σκυλιά τους!
Η αναφορά του Λας Κάζας καλύπτει όλη τη σημερινή ισπανόφωνη(!) Αμερική. Οι περιγραφές του ανά περιοχή, σε Γουατεμάλα, Περού, Νικαράγουα, Βενεζουέλα κ.λπ. είναι κάτι παραπάνω από ανατριχιαστικές. Με τους Ινδιάνους, οι Ευρωπαίοι τάιζαν τα σκυλιά τους! Και στους Ινδιάνους μετέδωσαν την ευλογιά, την ιλαρά και τα αφροδίσια νοσήματα που τους αποδεκάτισαν, αφού το ανοσοποιητικό τους σύστημα δεν είχε άμυνες για να αντιμετωπίσει τα άγνωστα αυτά μικρόβια των Ευρωπαίων.
Κατά τους σύγχρονους μελετητές Ντ. Ριμπέιρο, Φ. Ντόμπινς, Π. Τόμσον κ.ά.,  Αζτέκοι, Ίνκας και Μάγια υπολογίζονται συνολικά ανάμεσα σε εβδομήντα και ενενήντα εκατομμύρια άτομα, όταν έκαναν την εμφάνισή τους οι κονκισταδόρες. Ενάμισι αιώνα αργότερα, δεν απέμεναν απ’ αυτούς παρά μόνο τριάμισι εκατομμύρια! Σύμφωνα με τον Τζ. Κόντερ, μόνο στα ορυχεία του Ποτοζί, απ’ όπου εξόρυξαν οι Ισπανοί 45 χιλιάδες τόνους καθαρού ασημιού, πέθαναν οχτώ εκατομμύρια Ινδιάνοι! Σχεδόν τέσσερις αιώνες κράτησε αυτό το μαρτύριο! Επειδή, δε, οι Ινδιάνοι εξολοθρεύτηκαν μέσα σε λίγες δεκαετίες, αντικαταστάθηκαν με εκατομμύρια σκλάβους που μετέφεραν οι Ευρωπαίοι στην Αμερική από την Αφρική. Πάνω από εκατό εκατομμύρια Ινδιάνοι της Αμερικής και Αφρικανοί εξοντώθηκαν σαν αναλώσιμα ζώα για να πλουτίσουν οι Ευρωπαίοι και να αναπτύξουν τις βιομηχανίες και τον καπιταλισμό.
The-genocide-of-Indians-8
Αποικιοκρατία σημαίνει αιώνια καθυστέρηση
Όπως επισημαίνει ο Εδουάρδος Γκαλεάνο, με το χρυσάφι και το ασήμι, αργότερα και τη ζάχαρη, τα οποία διοχετεύονταν στις ευρωπαϊκές μητροπόλεις, δημιουργήθηκε μεγάλη συσσώρευση αγαθών και κεφαλαίων, αναπτύχθηκε το εμπόριο και εδραιώθηκε η κυριαρχία των Δυτικών σε όλη τη γη. Ταυτόχρονα, οι μητροπόλεις αποκόμιζαν μεγάλα κέρδη από το εμπόριο των σκλάβων και από την καταναγκαστική χωρίς πληρωμή εργασία των δούλων στα ορυχεία και τις φυτείες. Η λεηλασία του φυσικού πλούτου και η απεριόριστη εκμετάλλευση της ανθρώπινης εργασίας δημιούργησαν τις υλικές προϋποθέσεις για το καπιταλιστικό «θαύμα».
Ο Ερνέστος Μαντέλ υπολόγισε ότι η αξία του πλούτου που συσσωρεύτηκε από τη λεηλασία, ξεπερνούσε το σύνολο του κεφαλαίου που επενδύθηκε σε όλες τις ευρωπαϊκές βιομηχανίες στα χρόνια της βιομηχανικής επανάστασης.
Σήμερα, είναι κοινός τόπος ότι οι Ευρωπαίοι (γιατί μετά τους Ισπανούς, ακολούθησαν Πορτογάλοι, Γάλλοι, Βρετανοί, Ολλανδοί και λοιποί εκπολιτιστές), λεηλατώντας το φυσικό πλούτο, καταστρέφοντας τους εντόπιους πολιτισμούς, εξολοθρεύοντας καθ’ ολοκληρίαν τους ιθαγενείς πληθυσμούς και εξαφανίζοντας όλη την αφρόκρεμα των αρχόντων ηγετών και των προικισμένων διανοητών μιας ολόκληρης ηπείρου που περιλάμβανε αρχιτέκτονες, μηχανικούς, αστρονόμους, ζωγράφους, θεραπευτές κ.λπ., επί τετρακόσια χρόνια, υπονόμευσαν το μέλλον των πληθυσμών που επέζησαν και των απογόνων τους, καταδικάζοντάς τους σε μια απροσδιορίστου χρόνου στέρηση και καθυστέρηση, που είναι αισθητή μέχρι τις μέρες μας. Αφού οι λευκοί Αμερικανοί συνεχίζουν την ίδια πολιτική οικειοποίησης του φυσικού πλούτου της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής και αφανισμού του εκλεκτότερου ανθρώπινου δυναμικού της με δολοφονίες και εξαφανίσεις εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων σε Αργεντινή, Χιλή, Γουατεμάλα, Σαλβαδόρ, Νικαράγουα, Βολιβία κ.λπ.
Το «θαύμα» του καπιταλισμού τρέφεται, ανέκαθεν, από τη βία και τη λεηλασία.

(Τα αποσπάσματα είναι από το βιβλίο Η καταστροφή των Ινδιάνων του Βαρθολομαίου ντε Λας Κάζας, εκδόσεις Στοχαστής, και οι περισσότερες πληροφορίες από το βιβλίο του Εντουάρντο Γκαλεάνο. Οι ανοιχτές φλέβες της Λατινικής Αμερικής, εκδόσεις Κουκκίδα)
Υλικό για την ανάρτηση αντλήθηκε από τις παρακάτω παλαιότερες:

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ¨ Διεσχισαν τον Ατλαντικο κωπηλατωντας!--3,000 NAUTICAL MILES 40-90 DAYS 1 CHALLENGE

Δημοσιεύτηκε στις 7 Φεβ 2016
We proudly present the stories of the first PAIRS to have rowed across the Atlantic in the Talisker Whisky Atlantic Challenge 2015. 


ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

THE JOURNEY AHEA

Our teams will row more than 3000 nautical miles across the world’s second largest ocean, the Atlantic. Rowers will head west from San Sebastian in La Gomera to Nelson’s Dockyard English Harbour, Antigua. Once they leave the safety of the harbour they’ll be on their own on the vast ocean and at the mercy of the elements, until the race comes into its final stretch.

THE RULES

1. Boats can be raced as a solo, pairs or four man team in two different classes: Pure Class and Concept Class, with an overall winner in each of these two classes.

2. No outside assistance is permitted throughout the race. Each team shall carry all necessary food, cooking gas, medical kit, and safety equipment for the entire crossing.

3. Each competitor shall hold a valid RYA Yacht-master Ocean Theory, First Aid at Sea, Sea Survival and a VHF Radio Licence.

4. Each competitor shall have undertaken a qualifying row and qualifying courses before race start.

5. The boat shall only be propelled by the rowing effort of the crew and the natural action of the wind, waves and currents acting on the boat.

6. Any emergencies, urgent incidents or problem solving must be dealt with in accordance with the Race Crisis Operations Document.

7. All packaging and refuse shall be retained on board until disposal can be arranged at an appropriate location ashore.

8. All drinking water shall by produced using a watermaker from sea water.

THE BOATS


The boats are approximately 7.5 meters long and 1.8 meters wide, which means our competitors won’t be able to walk about freely on board. The boats are built of wood, fibre glass, carbon fibre and Kevlar. Each one will have a small cabin, which is the only protection teams have against the might of the ocean and powerful sun rays. If the weather proves too much for the boat and it capsizes, all the vessels are able to self-right.



WHAT’S ON BOARD


All the boats come equipped with watermakers which change the sea water into drinking water. They also have solar panels which will power GPS and other vital electrical equipment. Rowers will be equipped with 90 days’ worth of rations, first aid kits and a few small luxuries and reminders of home. As the rules state – if they run out of rations and have to ask for extras, they will be disqualified.






ALL THE MODCONS


We’ve come a long way since the first Atlantic crossing in 1966. Nowadays all our rowing boats are fitted with the latest technology: tracking beacons that signal the boats location, an ‘AIS’ which lets the crews communicate with passing vessels. They also have satellite telephones and specially designed laptops called ‘tough books’. This means that the crews can communicate with the outside world even when they’re 1,500 miles from dry land.




TRANING AND LIFESTYLE

Preparing to row the Talisker Whisky Atlantic Challenge takes a huge amount of dedication.

Below is a glimpse of the daily routine of a rower, Nick Rees from Breakthrough Atlantic (2013 race):

06:00 Wake up, grab gym bag and jump in the car.

07:00 Depending on how I’m feeling, drop the car 4km from work and run the rest of the way.

07:30 Arrive at the office, grab towel and water and head to the gym next door. If it’s early in the week, I’ll do an aerobic workout, typically 40-60 minutes on the rowing machine. I aim to travel 7km in 30 mins and 14km in 60. It’s doable at a steady rate of 24 stroke per minute – but I’m knackered by the end of it. On Thursday’s it’s a ‘beasting’ session with my personal trainer – circuit training is easier with a bit of motivation.

08:30 Get to my desk and have a big bowel of porridge or cereal.

10:00 Have a protein shake. I need to bulk up, I’m probably going to lose about 20% of my body weight during the row.

18:00 Head home, have dinner, work on organising meetings with potential corporate sponsors and plan fundraising events.

22:00 Head to bed. Shattered.

THE OFFICIAL RACE ORGANISERS


Atlantic Campaigns SL is the official race organiser and the company behind The Talisker Whisky Atlantic Challenge.

It is a Spanish company situated in San Sebastian de La Gomera. Our main office in La Gomera is led by CEO, Carsten Heron Olsen, who before organising the Talisker Whisky Atlantic Challenge in 2013, headed up the team that successfully organised four previous ocean rowing campaigns. In the UK, Atlantic Campaigns is fronted by Event Co-ordinator Nikki Holter – she’s the main contact for the rowers between sign up and the start line. Finally, completing the team is Ocean Rower and Supervisor Ole Elmer, Canada, who has two Atlantic crossing under his belt.

Without Atlantic Campaigns the Talisker Whisky Atlantic Challenge would not be possible. Working alongside some of the planet’s best ocean rowing advisors, Atlantic Campaigns make dreams a reality and challenges conquerable. The main goal for Atlantic Campaigns is to make The Talisker Whisky Atlantic Challenge the best organised and toughest ocean rowing event in the world. For more

TALISKER WHISKY ATLANTIC CHALLENGE 2013/2014


The Talisker Whisky Atlantic Challenge 2013/14 proved to be one of the toughest years yet with the Atlantic Ocean throwing everything it had at these intrepid rowers. There were a wide range of teams from diverse backgrounds such as Atlantic Polo (a crew of England polo players), Row2Recovery (a team of ex-British military including two wounded soldiers) and Andrew Abrahams (a hardy solo rower from Australia). The teams set off in good spirits on the 4th December with calm seas and blue skies ahead of them and their families cheering them on. Unfortunately within two days Atlantic Trio encountered technical problems and had to return putting an end to their adventure.

The balmy weather did not stick around for long with dark, ominous clouds rapidly rolling in. The crews were beset with the one of the worst and most prolonged storms that we have seen during the challenge. Amidst huge waves and heavy downpours the teams were forced to put their anchors down and shelter in their cabins off the coast of La Gomera meaning little progress was made for many days. This came to a head on the 9th December when Team Atlantic Splash had to be rescued by helicopter when their aft compartments began to take on water.

By day 7 the weather thankfully took a turn for the better and the teams were able to make some rapid progress using the currents to speed on their way. However on December 14th in the early hours of the morning Team AstroSweden’s boat flipped twice leading to rower Christer Kjellner losing key equipment, meaning rescue by the Spanish coastguard and a sad end to his journey. On December 17th Team Neas Energy had a similar experience and were rescued by a passing container ship.

Christmas Day marked an important milestone for the rowers with carols sung, presents opened and Christmas hats worn! From this point on the teams made fantastic progress and “Locura Rows the Atlantic” took a clear lead with Row 2 Recovery and Atlantic Polo having an incredibly close tussle for second place and a win in the fours.

On the 14th January, after 41 days at sea, Tom Salt and Mike Burton pulled into Antigua. Rowing in shifts of two hours the team had battled 40 foot waves, tropical storms, seasickness, sleep deprivation, excruciating body sores, a capsize and even an encounter with a six metre marlin (which left them a significant hole in their boat!) Mike met Tom when they competed in the same crew of the Clipper Round the World Yacht Race where they finished in fourth place.

On the 21st January Atlantic Polo rowed into the Antiguan port, coming second in the challenge. “The Talisker Whisky Atlantic Challenge is something we feel extremely privileged to have experienced, yet would not have wished upon our worst enemies – we have been through hell and back again out there. Most did not expect us to even get to the start line, we are delighted to have won the fours & be 2nd out of the entire fleet” commented Henry Brett from the team.

They, like the rest of the fleet, had faced severe conditions during the crossing and two men were thrown overboard whilst battling the waves. Racing neck and neck against friends and fellow fours, Row2Recovery, The Atlantic Polo Team nudged to the lead on New Year’s Day and stayed ahead for the duration of the nail-biting race.

Just a day later Row 2 Recovery arrived triumphant, although disappointed to have been pipped to the post by the Polo team. Trooper Cayle Royce and Corporal Scott Blaney, both of whom suffered life-altering injuries whilst on duty in Afghanistan, alongside Captain James Kayll and Captain Mark Jenkins, completed the gruelling 3000 mile row in 48 days, 9 hours and 13 minutes. The team raised money for Help for Heroes and was supported by The Endeavour Fund.

Trooper Cayle Royce was injured in May 2012 whilst serving with the Light Dragoons in Afghanistan after he stepped on an explosive device. This resulted in the amputation of both legs above the knee, facial scarring, multiple amputations to the fingers of his left hand and neck trauma. A keen outdoorsman and traveler before the injury, Royce rowed to prove what can be achieved despite sustaining life-changing injuries.

Scott Blaney, who suffered an above the knee amputation and soft tissue injuries from a bomb whilst conducting operations in Afghanistan in 2007 with the Grenadier Guards, commented: ”This row has been a huge challenge and a great personal achievement but for me the greatest achievement is doing something to help the wounded community”.

Will and Dan from Atlantic Row 2013 were the next to finish in the early hours of the 27th January followed by Two Boys in a Boat, Luke and Jamie, later that same day becoming the youngest pair to ever row the Atlantic.

Erik and Stefan, from team Nordic Endurance were the next to finish on the 30th January showing incredible willpower and mental strength against the technical challenges they encountered. Solo rower Andrew Abrahams from Adventure4aCure arrived the next day having spent 57 days at sea alone. “I’m ecstatic to have completed this epic journey. It was exceptionally difficult to be alone out there at times and to reach Antigua feels unreal – you gotta wanna!” he said at the finish. He battled against 40 foot waves, one of which capsized his boat; in the struggle to get back on board, he gashed his shin on the rudder, an injury he had to carefully nurse for the remainder of the journey to avoid infection. Andrew also suffered technical problems on board, including a broken autohelm, which meant he had to hand steer the boat.

The fours team Bolton Atlantic Challenge completed their race on the 2nd February coming 8th overall followed closely by Team Prosecta in 9th position and two days later Atlantic Inspiration arrived in 10th position. Atlantic Quad were the final team to come in on the 5th February in 11th place.

Sadly Team Inspirational Friends, the only all-female crew of Hannah Lawton and Lauren Morton, had to make the decision, after 96 days at sea, to end their race having encountered a broken rudder and being dragged too far away from Antigua by the current. They showed incredible mental fortitude to stay at sea and maintain their positivity and momentum for such a long period of time.

This meant that of the 16 teams that started out only 11 teams made it to the finish line truly making this the world’s toughest row.